همه اخبار و مقاله ها

واکسیناسیون کرونا در ایران متوقف شد؟

خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تزریق واکسن کرونا در کشور متوقف نشده و تا رسیدن محموله جدید، واکسینه شدن گروه های سنی پرخطر ادامه می یابد.

5 تیر 1400

انصارالله: سخنان مثبت با برطرف محاصره یمن معنی می یابد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن مطرح کرد: هر گونه سخن مثبتی در مورد یمن بستگی به اجرای عملی برطرف محاصره از مردم دارد.

4 تیر 1400

عراقچی: تمامی طرف ها مایلند مسائل مهم به جامانده در اسرع وقت حل گردد

معاون وزیر امور خارجه با بیان این که تمامی طرف ها مایلند مسائل مهم به جامانده در اسرع وقت حل گردد و حتی مذاکرات در این دور به نتیجه برسد، گفت: نمی توانم بگویم که می توانیم در این دور از مذاکرات کارمان را به نتیجه برسانیم، اما امکانش...

2 تیر 1400

افراد بر اثر تزریق واکسن به کرونا مبتلا می شوند؟

خبرنگاران : هیچ کس پس از دریافت واکسن کوید19 به ویروس کرونا مبتلا نمی شود. البته احتمال دارد برخی از افراد دچار عوارض جانبی برخی از انواع واکسن ها شوند که بیشتر در افراد جوان تر مشاهده شده و معمولا 12 تا 24 ساعت پس از واکسیناسیون بروز...

2 تیر 1400

تلاش دختران ایران برای سهمیه المپیک، مومن زاده و کیانی در اردن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 217 تکواندوکار طی روزهای 31 اردیبهشت و یکم خردادماه به میزبانی اردن در سالن کمپینسکی شهر امان برگزار می شود.

1 تیر 1400

مصرف برق افزایش یافت

تهران (پانا) - میزان مصرف برق بخش صنعت روز گذشته به بیش از 5 هزار مگاوات رسید که نشان دهنده فعالیت روز افزون بخش صنعت و تداوم فرایند فراوری است.

31 خرداد 1400

صدها تن از معترضین در شهر لندن به خیابانها آمدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی تمدید تدابیر و مقررات بهداشتی سفت و سخت دولت انگلیس برای مقابله با بیماری کرونا، صدها تن از معترضین در شهر لندن با شعار همبستگی برای آزادی به خیابان های این شهر آمده و خواستار برداشته شدن محدودیت ها شدند.

30 خرداد 1400

پرداخت حق پتنت به هوآوی توسط شرکت های امریکایی

خبرنگاران | سرویس اخبار - هوآوی نه تنها عظیم ترین تأمین کننده تجهیزات مخابراتی دنیا است، بلکه سومین سازنده عظیم گوشی موبایل در دنیا نیز هست. همچنین این شرکت به یکی از پیشتازان پتنت (مالکیت ابداع) در سطح دنیا تبدیل شده است.

29 خرداد 1400

تصادف شدید پژو 206 با 5 خودرو در بزرگراه مدرس

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی پایتخت از وقوع تصادف خسارتی چند وسیله ای در بزرگراه مدرس اطلاع داد.

28 خرداد 1400

نقاش حسنک کجایی؟

به گزارش خبرنگاران ، پاسداشت یاد و نام بزرگان و مفاخر کشور راهی است برای الگوسازی؛ راهی که یاری می کند جوانان با زیست علمی و شخصی این عزیزان آشنا شوند و با الگوگیری، راه پُرتلاش و پُرافتخار آن ها را ادامه دهند. بنیاد ملی نخبگان از چند سال قبل اقدام به...

27 خرداد 1400

بیانیه پرسپولیس درباره حادثه اصفهان

باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی رخ داده در اصفهان واکنش نشان داد.

26 خرداد 1400

خبرنگاران شبکه سارقان مسلح طلافروشی های غرب استان تهران منهدم شد

تهران- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شبکه سارقان مسلح طلافروش های غرب استان تهران اطلاع داد و گفت: چهار فرد مسلح که اقدام به سرقت مسلحانه نموده بودند توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

25 خرداد 1400

کاری می کنم دنبال سوراخ موش بگردید!

کاپیتان استقلال می گوید رسیدن به قهرمانی آسیا سخت است ولی بازیکنان این تیم پتانسیل رسیدن به آن را دارند.

24 خرداد 1400

سیگنال رادیویی عجیب سیاره زهره به ما چه می گوید؟

متخصصان می گویند اتمسفر بالایی سیاره زهره که سال گذشته اندازه گیری شد، در مقایسه با اندازه گیری که پیش از آن اجرا شده بود، 10 مرتبه کاهش یافته است.

23 خرداد 1400

شرایط انتقال دانشجویان میهمان دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد

شرایط انتقال دانشجویان متقاضی میهمان و تمدید میهمانی دانشگاه صنعتی سهند به دانشگاه اصفهان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در اطلاعیه ای اعلام شد.

22 خرداد 1400

شروع ارائه سرویس سیمرغ با ظرفیت نیم پتافلاپس از امروز، ارتقا تا یک پتافلاپس تا 2 ماه آینده

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح ابر رایانه سیمرغ از امروز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه اطلاع داد و گفت: این ابر رایانه از امروز با ظرفیت نیم پتافلاپس اقدام به ارائه سرویس های پردازشی برای نهادها و مراکز مختلف تحقیقاتی خواهد نمود. ...

22 خرداد 1400

اتفاق عجیب برای مهاجم استقلال، دیاباته در ایران بیشتر از آسیا مصدوم می شود

شیخ دیاباته دوباره مصدوم شده و گفته می شود به بازی با ذوب آهن اصفهان نمی رسد.

20 خرداد 1400

سیمئونه: بی جهت خودمان را به دردسر انداختیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اگرچه از پیرزی تیمش برابر تیم رئال سوسیه داد راضی بود اما گفت که رویکرد اشتباه مردانش در مقطعی از بازی باعث سخت شدن کارشان شد.

19 خرداد 1400

سری A، آتالانتا با پیروزی خارج از خانه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گرفت

شاگردان جان پیرو گاسپرینی با کسب 3 امتیاز یک بازی پرگل خارج از خانه از راهیابی به مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مطمئن شدند.

18 خرداد 1400

آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری از امروز آنالیز مصدومیت اخیر سهراب مرادی را شروع خواهد نمود، همچنان که شرایط علی هاشمی در حال آنالیز دقیق پزشکی است.

17 خرداد 1400
تعداد: (727)