مقالات گردشگری

سیگنال رادیویی عجیب سیاره زهره به ما چه می گوید؟

متخصصان می گویند اتمسفر بالایی سیاره زهره که سال گذشته اندازه گیری شد، در مقایسه با اندازه گیری که پیش از آن اجرا شده بود، 10 مرتبه کاهش یافته است.

23 خرداد 1400

ارگ تاریخی میشیجان، حافظه تاریخی خمین و نقطه طلایی جاذبه گردشگری

با بازسازی ارگ تاریخی میشیجان خمین و افزودن کاربری های نوینی شامل موزه گالری، موزه مردم شناسی، رستوران سنتی، غرفه های صنایع دستی و عکاسی و همینطور مجتمع اقامتی، یک نقطه طلایی در گردشگری منطقه احداث شد تا شاهد پویا شدن اقتصاد محلی روستای میشیجان باشیم.

18 اردیبهشت 1400

جوان ترین زن دنیاگرد دنیا چگونه هزینه سفرهایش را تامین می نماید؟

لکسی آلفورد تا 21 سالگی توانست به چهار گوشه دنیا سفر کند و همۀ کشورها را از نزدیک ببیند. او اکنون در 22 سالگی، با استفاده از وبسایت خود همچنین امکانات شبکه های اجتماعی، به یک راهنمای پرشور برای الهام بخشیدن به مسافران جوانی تبدیل شده که قصد دارند تجربه...

13 اردیبهشت 1400

سدالنهضه محور مذاکرات لاوروف در قاهره

وزیر خارجه روسیه امروز به مصر می رود و مقامات قاهره درباره سد النهضه با او به گفت وگو خواهند نشست.

11 اردیبهشت 1400

خبرنگاران حجم رسوب گذاری در تالاب انزلی به 500 هزار متر مکعب رسید

رشت-خبرنگاران-نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه میزان رسوب گذاری در تالاب انزلی به 500 هزار متر مکعب می رسد گفت: برای حل بخشی از مسائل لایروبی و بازگشایی دهلیزهای خروجی آب این تالاب انجام می شود.

8 اردیبهشت 1400

زمان سفر حسان دیاب به عراق به تعویق افتاد

دفتر نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با صدور بیانیه ای بیان کرد که سفر از پیش برنامه ریزی شده حسان دیاب به عراق به تعویق افتاده است.

8 اردیبهشت 1400

معرفی اهرام تاریخی جیزه معروف به اهرام مصر

خبرنگاران | سرویس گردشگری - از بناهای به جا مانده از سلسه چهارم فراعنه مجموعه اهرام تاریخی جیزه می باشد. مساحت جیزه در حدود 8 کیلومتر است. علاوه بر سه هرم عظیم، چندین هرم کوچک تر، مجسمه ابوالهول و کشتی عظیم مصری متعلق به 2550 سال پیش از میلاد مسیح نیز در منطقه...

7 اردیبهشت 1400

راز حفره های انفجاری سیبری چیست؟

در یک شبه جزیره دورافتاده در شمالگان، حفره هایی عظیم بر زمین های یخ زده ظاهر می شوند. نگرانی دانشمندان آن است که این نشانه انفجار چیزی در زیر سطح زمین باشد.

4 اردیبهشت 1400

شروع عملیات احداث 4 زمین تنیس در بیرجند

کلنگ احداث چهار زمین تنیس در بیرجند توسط معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به زمین زده شد.

3 اردیبهشت 1400

نوروز برایم همواره عزیز است، دلایل موفقیت چند ساله با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، جامعه ایران در روزهای نوروز همیشه میزبان مسافران کشورهای دیگر بوده است تا مردمان سایر کشورها با آداب و فرهنگ ایرانی بیش از پیش آشنا شوند.

22 فروردین 1400

هتل عماد مشهد؛ هتلی 4ستاره و بی نظیر برای سفر چند روزه، تصاویر

هتل عماد مشهد که از هتل های 4 ستاره و بی نظیر شهر مشهد است، یکی از بهترین گزینه هایی است که در سفر به استان خراسان رضوی می تواند پیش روی شما قرار بگیرد.

28 بهمن 1399

بن سلمان: ارزش فرصت های سرمایه گذاری در عربستان به 6 تریلیون دلار می رسد

ولیعهد عربستان گفت، ارزش فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در این کشور ظرف 10 سال آینده به شش تریلیون دلار می رسد.

26 بهمن 1399

باش به بازار آمد...

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی؛ کتاب باش رمانی است که به تازگی از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار شده است، رمانی با عطر و بوی پیاده روی اربعین، بوی اسپند موکب ها، شیرینی چای عربی و نگاه پر مهر ارباب.

17 بهمن 1399

سخنگوی نیروهای مسلح یمن: پهپاد ارتش عربستان سرنگون شد

سامانه پدافندی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز دوشنبه یک پهپاد وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را بر فراز مأرب ساقط کرد.

7 بهمن 1399

تفکر سیستمی چیست؟ کاربردها و علت غفلت افراد از آن

شاید شما هم نام تفکر سیستمی را شنیده اید و مقالات مختلفی را در اینترنت با این موضوع دیده اید. اما متاسفانه بسیاری از این مقالات توضیح پیچیده و نامفهومی را از این نوع تفکر ارائه کرده اند. برای همین بسیاری از افراد با وجود خواندن این مقالات، به طور کامل...

8 دی 1399

مصلایی پور: بحث حذف داوران بین المللی کشتی صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، محمد مصلایی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ابتدا باید از حمایت ها و نگاه ویژه فدراسیون کشتی نسبت به داوری کشتی کشور تشکر و قدردانی کنم. در مدت زمان حضورم به عنوان سرپرست کمیسیون داوران اقدامات...

4 دی 1399

کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود

سرمربی بارسلونا بیان کرد سوال کردن از ستاره آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی در آن شرایط یک نوع بی احترامی بود.

1 دی 1399

تفریحات کیش در دوران کرونا

سفر یکی از بهترین لذت های زندگی هر شخصی است. بی شک یکی از به یادماندنی ترین سفرها در ایران سفر به کیش و لذت از تفریحات آن است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا هنوز هم می توان با وجود اپیدمی کرونا به مسافرت رفت یا نه؟ در ادامه می خواهیم در مورد رفتن به...

19 آذر 1399

فاز اول کارخانه نوآوری یزد به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی رحمانی، مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد گفت: کارخانه نوآوری استان یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری در عرصه ای به مساحت 17 هزار متر مربع واقع در بافت تاریخی مرکز استان به عنوان...

16 آذر 1399

6 واقعیت جالب درباره پارتِنون، نماد یونان باستان

پارتِنون که در آکروپولیس در آتن واقع شده، در اوج امپراتوری یونان ساخته شده است. در سال 447 قبل از میلاد آغاز به کار کرد و 9 سال طول کشید تا سازه آن تکمیل گردد.

14 آذر 1399
تعداد: (102)