ابراز امیدواری از برقراری پرواز گرگان - آکتائو

به گزارش وبلاگ نیما، خبرنگاران/گلستان معاون هماهنگی امور مالی استاندار گلستان ضمن ابراز امیدواری از برقراری پرواز گرگان - آکتائو گفت که با این کار تردد تجار تسهیل می گردد و گردشگری سلامت نیز رونق می گیرد.

ابراز امیدواری از برقراری پرواز گرگان - آکتائو

ابراهیم کریمی در گفت وگو با وبلاگ نیما اظهار کرد: هفته گذشته جلسه ای را با حضور استاندار و مسئولان شرکت کیش ایر داشتیم که در این جلسه مقرر شد با یاری اتاق بازرگانی، خط پروازی گرگان - آکتائو برقرار گردد.

وی اضافه کرد: مذاکرات اجرا شده در این جلسه امیدوارنماینده بود. اگر همین فرایند ادامه پیدا کند، چشم انداز خوبی را خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار گلستان در مورد اهمیت برقراری این خط پروازی، گفت: بسیاری از تجار و بازرگانان ما که با قزاقستان و به ویژه آکتائو مراودات تجاری دارند، در حال حاضر باید ابتدا به تهران و سپس به آلماتی و از آنجا به آکتائو سفر نمایند. این امر هزینه گزافی را به دنبال خواهد داشت.

کریمی توضیح داد: بعضی از قزاقستانی هایی که در گرگان اقامت دارند، به خاطر هزینه بالای پرواز از راستا آلماتی، تردد آنها به حداقل رسیده است. در صورت برقراری خط پروازی گرگان-آکتائو تردد آنها افزایش خواهد یافت.

وی گفت: پیش از شیوع بیماری کرونا، بخشی از بیماران بیمارستان تخصصی قلب شهرستان کردکوی را قزاق ها تشکیل می دادند. اگر این پرواز برقرار گردد، گردشگری سلامت هم در استان قوت می گیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار گلستان بیان نمود: با برقراری ارتباط بین مجموعه های گردشگری گرگان و آکتائو، گردشگری نیز بین دو طرف رونق می گیرد.

کریمی توضیح داد: بعد از برقراری این پرواز، شرایط و بستر برای برقراری پروازهای گرگان به استانبول، عشق آباد و غیره نیز در آینده فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابراز امیدواری از برقراری پرواز گرگان - آکتائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری از برقراری پرواز گرگان - آکتائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید