پروازهای چارتر استانبول

به گزارش وبلاگ نیما، شهر استانبول در کشور ترکیه یکی از زیباترین شهرهای این کشور می باشد که سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. حال در اینجا سوالی که پیش می آید این است که پرواز های چارتر استانبول چگونه پروازهای بوده و چرا بیشتر افراد در هنگام سفر به استانبول اقدام به رزرو این نوع پروازها می نمایند ؟ توجه داشته باشید پرواز چارتر با پرواز سیستمی تفاوت هایی دارد که در مورد بلیط هواپیما استانبول نیز مشاهده می گردد هر دوی این پرواز ها وجود داشته و افراد می توانند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب نمایند. حالا اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبا و جذاب استانبول را دارید بهتر است ابتدا در مورد پروازهای چارتر استانبول اطلاعاتی به دست آورده تا بتوانید به راحتی آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.

پروازهای چارتر استانبول

چرا به استانبول سفر کنیم؟

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان، شهر زیبای استانبول واقع در کشور ترکیه می باشد، که می توان گفت این شهر برای گردشگران خارجی نیز جذابیت زیادی دارد؛ زیرا استانبول تنها شهری است که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. حال باید توجه داشته باشید که این شهر با تاریخ 2500 ساله ای که دارد، دارای جاذبه های تاریخی حیرت انگیزی بوده و از طرفی با وجود پیشرفت هایی که نموده است مشاهده می گردد جاذبه های مدرن متعددی نیز در آن به وجود آمده که خیره نماینده می باشد و به طور حتم نمی توان بازدید از آن را نادیده گرفت.

از طرفی غذا های فوق العاده ترکی که در جای جای استانبول طبخ می گردد می تواند شما را به وجد بیاورد. حال اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید ضروری است بدانید که می توانید، روش های متعددی را جهت سفر به این شهر انتخاب کنید، اما با وجود اینکه سفر های هوایی سریع تر انجام شده و راحتی بیشتری برای مسافران دارد، مشاهده می گردد افراد زیادی این روش را جهت سفر به استانبول انتخاب می نمایند. در اینجا باید دقت داشته باشید که می توانید به وسیله پروازهای چارتر استانبول و یا پروازهای سیستمی به این شهر سفر کنید و از جاذبه های بی نظیر این شهر چون تنگه بسفر، مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه و ….دیدن نمایید.

پرواز های چارتر استانبول چگونه است؟

همانطور که ذکر شد، رزرو پرواز های چارتر استانبول یکی از روش های سفر به این شهر است که ضروری است بدانید امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت پرواز چارتر، پروازی بوده که در سفرهای هوایی و گردشگری ارائه می گردد و می توان گفت واژه چارتر در لغت به معنای کرایه کردن دربست یک هواپیما، یک اتوبوس و یا یک هتل است. حال مشاهده می گردد که آژانس های مسافرتی بخشی یا همه جایگاه های یک پرواز را اجاره نموده و سپس در طول زمان این بلیط ها را ارائه می دهند. باید توجه داشته باشید که جهت تهران استانبول که جزو جهت های پرطرفدار است و همواره متقاضیانی دارد به صورت سالانه چارتر می گردد. با این وجود می توان گفت شما در هر فصلی از سال که بخواهید اقدام به رزرو پرواز های چارتر استانبول کنید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت.

تفاوت پرواز های چارتر استانبول با نوع سیستمی آن

به طور کلی می توان گفت پروازهایی که به سمت استانبول انجام می گردد در دو دسته پروازهای سیستمی و پرواز های چارتر استانبول قرار گرفته که می توان گفت پرواز های سیستمی، پرواز هایی هستند که توسط شرکت های هواپیمایی در جهتهای پروازی مختلف از جمله جهت پروازی استانبول برنامه ریزی شده و با قیمت مشخصی برقرار می گردد. این پروازها که پرواز سیستمی بوده بلیط آن هم که از این پرواز خریداری می گردد، بلیط سیستمی است.

اما پرواز چارتری همانطور که گفته شد توسط دفاتر و آژانس هواپیمایی ارائه می گردد. حال باید بدانید یکی از مهمترین تفاوت هایی که پرواز های چارتر استانبول با پرواز های سیستمی این شهر دارد، این است که پروازهای سیستمی در تمام طول هفته و ماه هزینه مشخصی دارد اما پرواز چارتر با نزدیک شدن به زمان سفر مقرون به صرفه تر می گردد.

قیمت پرواز های چارتر استانبول

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین تفاوت هایی که در پرواز های چارتر استانبول و پروازهای سیستمی این شهر وجود دارد قیمت بلیط می باشد. به طور کلی باید توجه داشته باشید که این قیمت ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما قیمت بلیط چارتری در هنگامی که به زمان پرواز نزدیک می گردد کاهش پیدا می کند. که این امر به دلیل این است که آژانس هواپیمایی که بلیط ها را خریده است ترجیح می دهد تمامی جایگاه های هواپیما پر شده و جایگاه خالی در پرواز باقی نماند و به همین دلیل بلیط را با قیمت کمتری ارائه می دهد تا افراد بیشتری اقدام به خرید آن نمایند.

خرید اینترنتی بلیط چارتر استانبول

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن کارها مشاهده می گردد که بسیاری از امور به وسیله سامانه های اینترنتی انجام می گردد. در این بین سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما این امکان را به وجود آورده اند که افراد بدون صرف زمان اضافی و به وسیله سامانه های آنلاین اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول یا هر شهر دیگری نمایند. توجه داشته باشید در این سامانه انواع بلیط چارتر استانبول وجود داشته که شما می توانید با توجه به شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنید.

منبع: دلتابان

به "پروازهای چارتر استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای چارتر استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید