هتل عماد مشهد؛ هتلی 4ستاره و بی نظیر برای سفر چند روزه، تصاویر

به گزارش وبلاگ نیما، هتل عماد مشهد که از هتل های 4 ستاره و بی نظیر شهر مشهد است، یکی از بهترین گزینه هایی است که در سفر به استان خراسان رضوی می تواند پیش روی شما قرار بگیرد.

هتل عماد مشهد؛ هتلی 4ستاره و بی نظیر برای سفر چند روزه، تصاویر

اگر به طور خلاصه بخواهیم این هتل را تعریف کنیم باید به این مورد اشاره کنیم که Emad Hotel مختص کسانی است که می خواهند هم به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک باشند و هم اقامت فوق العاده دنج، آسوده و خاطره انگیزی را پشت سر بگذارند.

در واقع هتل عماد مشهد در ضلع شمالی حرم بنا شده و باور کردنی نیست که فاصله بین این هتل و حرم امام رضا فقط 300 متر است. این یعنی شما در هر ساعتی از شبانه روز با کوچک ترین اراده ای می توانید به پابوس امام هشتم بروید.

جدا از حرم، موقعیت مناسب و مطلوب هتل عماد مشهد باعث شده که دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری شهر هم آسان باشد. همچنین این هتل در نزدیکی راه آهن، ترمینال و فرودگاه واقع شده است. بنابراین، با هر وسیله نقلیه ای که خود را به مشهد برسانید، دسترس به هتل عماد مشهد برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

این هتل که به سبک بسیار مدرن و خلاقانه ای از مهمانان خود پذیرایی می نماید، در سال 1389 بنا شده و در زمره اقامتگاه جدید شهر مشهد نیز قرار می گیرد.

قرار دریافت 55 اتاق هتل در 9 طبقه مختلف از یک ساختمان هم مزیت دیگر آن است که باعث شده بیشتر مهمانان با انتخاب اتاقی در طبقات بالا، صبح و ظهر و شب به تماشای نماهای دل انگیزی از شهر مشهد و حرم امام رضا بپردازند.

در خصوص مدرنیته بودن هتل عماد مشهد همین بس که به سالن ورزشی این هتل و سایر امکانات مثل رستوران، پارکینگ و کافی شاپ اشاره کنیم. البته ناگفته نماند که این هتل دارای یک استخر بسیار شیک نیز هست که مهمانان می توانند گهگداری در آن تنی به آب بزنند و خستگی خود را کاملا برطرف نمایند. در ضمن، برای برطرف خستگی خود می توانید سری هم به سونا و جکوزی هتل عماد مشهد بزنید.

اماکنی که هر یک از آنها نقش پر رنگی در افزایش رفاه و راحتی مهمانان هتل عماد مشهد ایفا می نمایند. اگر شما هتل عماد مشهد را برای اقامت خود برگزینید، امکان استفاده از اینترنت بی سیم در محیط این اقامتگاه را نیز به دست خواهید آورد.

بنابراین به راحتی می توانید ایمیل های خود را در محیط هتل چک کنید و دسترسی آسان و پر سرعتی به فضای مجازی و سایر امکانات داشته باشید.

همچنین برخورداری از امکانات، سرویس ها و خدماتی مثل تاکسی، صندوق امانات، دستگاه های فتوکپی، پرینتر و فکس و فروشگاه هتل هم باعث استثائی تر شدن اقامت در این هتل گشته است.

جالب است بدانید که در داخل اتاق های با صفا و دلنشین هتل عماد تبریز امکاناتی از قبیل مبل، یخچال، کمد، تلفن، تلویزیون، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی و مینی بار نیز تدارک دیده شده تا مهمانان هیچ کم و کسری نداشته باشند.

در ضمن، تمامی 55 اتاق هتل عماد مشهد مجهز به حمام و لوازم بهداشتی بوده و از این بابت هم شرایط بسیار خوب و مناسبی برای مهمانان هتل پدید آمده است. به طور کلی، آنچه که هتل عماد مشهد را از بقیه اقامتگاه های این شهر متمایز می نماید، محیط لوکس و آرامش بخش آن است.

حال وقتی در کنار چنین محیط جذابی، امکانات با کیفیت و ایده آل قرار می گیرند، قطعا حاصل آن جلب رضایت مهمانان مختلف است. در ضمن، کارکنان هتل عماد مشهد هم همیشه جلب رضایت مهمانان این هتل را در صدر اولویت های خود قرار داده و سعی در فراهم آوردن بهترین ها دارند.

اماکن نزدیک به هتل عماد مشهد

فاصله هتل عماد مشهد تا موزه آستان قدس رضوی: 180 متر

فاصله هتل عماد مشهد تا بازار مرکزی: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل عماد مشهد تا موزه مردم شناسی: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل عماد مشهد تا حرم ورودی باب الرضا: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل عماد مشهد تا بازار رضا: 2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل عماد مشهد؛ هتلی 4ستاره و بی نظیر برای سفر چند روزه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل عماد مشهد؛ هتلی 4ستاره و بی نظیر برای سفر چند روزه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید