آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل نمی گردد

به گزارش وبلاگ نیما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین خواهیم شد.

آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل نمی گردد

باشگاه وبلاگ نیما نوشت: نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آبگرم معدنی سبلان و هتل لاله سرعین از مجموعه های مهم اقامتی و گردشگری استان بوده و نه تنها مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در این مراکز خواهیم بود بلکه برنامه ما ارتقای سطح خدمات در این مجموعه ها است.

او اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به هیچ وجه بحث تعطیلی آبگرم معدنی سبلان و هتل لاله سرعین را مطرح نکرده بلکه به دنبال ارتقای سطح این مجموعه هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان نمود: آبگرم معدنی سبلان که اولین آبدرمانی سرعین به شیوه مدرن و هتل لاله مجموعه ای بین المللی به شمار می رود از مراکز مهم اقامتی و آبدرمانی استان به شمار می رود که برنامه ما پیگیری برای حل مسائل این مراکز در راستای رونق فعالیت های آنهاست.

فلاحی اضافه نمود: برنامه این اداره کل طرح های توسعه ای نظیر راه اندازی پزشکی آبدرمانی در آبگرم سبلان و ارتقای سطح خدمات هتل لاله برای تبدیل به هتل پنج ستاره است و این موضوع جزو برنامه ها و اولویت ها به شمار می رود.

او با بیان اینکه به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این مراکز و تعدیل نیرو در آن ها نیستیم، گفت: در کنار تلاشگران این مجموعه ها که بیش از دو دهه است در شهرستان توریستی سرعین ارائه خدمات می نمایند، هستیم تا مسائل آن ها برطرف گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ کردیم تا با تدابیر لازم زمینه ای فراهم نمایند تا این مجموعه ها بدون تعطیلی و با کمترین آسیب به فعالیت های خود ادامه دهند و مجدانه پیگیری این امر از شرکت توسعه گردشگری ایران و استان هستیم تا با پیگیری های لازم زمینه برای حل مسائل این مراکز مهم اقامتی و گردشگری فراهم آید.

فلاحی اضافه نمود: در این زمینه سه مورد به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ کردیم تا در زمینه برطرف بلاتکلیفی و تداوم فعالیت های آن ها اقدام نمایند که شامل حل و فصل مسائل مجموعه های طلایه داران (ساری سو)، آبدرمانی سبلان و هتل لاله است.

منبع: چمدان

به "آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبدرمانی سبلان و هتل لاله سرعین تعطیل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید