خودرو

تصادف شدید پژو 206 با 5 خودرو در بزرگراه مدرس

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی پایتخت از وقوع تصادف خسارتی چند وسیله ای در بزرگراه مدرس اطلاع داد.

28 خرداد 1400

خبرنگاران شبکه سارقان مسلح طلافروشی های غرب استان تهران منهدم شد

تهران- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شبکه سارقان مسلح طلافروش های غرب استان تهران اطلاع داد و گفت: چهار فرد مسلح که اقدام به سرقت مسلحانه نموده بودند توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

25 خرداد 1400

یک استاد دانشگاه در کابل ترور شد

ایرنا نوشت: منابع خبری افغانستان اعلام کردند که یک استاد دانشگاه صبح امروز توسط افراد مسلح ناشناس در کابل هدف حمله نهاده شد و جان باخت.

4 خرداد 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز چهارشنبه اول اردیبهشت 1400

شاخص بورس در اولی روز اجرای دامنه نوسان منفی سه درصدی، مثل همواره فرایند نزولی دارد. این بار قرار است شاخص کل سریع تر کاهش پیدا کند. طوری که در 30 دقیقه ابتدای معاملات شاخص کل ریزش شش هزار واحدی را پشت سر گذاشته و تا محدوده یک میلیون و 213 هزار واحد عقب نشینی...

26 اردیبهشت 1400

تیراندازی در کنگره آمریکا خبرنگاران

رسانه های آمریکایی گزارش کردند، در پی تلاش یک خودرو برای گذشتن از حصارهای امنیتی اطراف کنگره آمریکا در واشنگتن، تیراندازی صورت گرفت.

28 فروردین 1400

6 فیلم و سریال اقتباسی جدید از آثار استیون کینگ در سال 2021

فعالیت استیون کینگ به عنوان نویسنده از سال 1974 با انتشار رمان کری (Carrie) شروع شد که در واقع چهارمین کتاب نوشته شده و اولین رمان منتشر شده وی بود. از آن موقع به بعد، کینگ بیش از 60 رمان (که بعضی با نام مستعار ریچارد بکمن شناخته می شوند) و پنج کتاب با داستان واقعی،...

6 فروردین 1400

ماتم جدید برای فوتبال ایران؛ بازیکن شهر خودرو در گذشت

تهران (پانا) - هافبک جوان تیم شهر خودرو مشهد امروز درگذشت تا طی یک ماه گذشته سومین ماتم برای فوتبال ایران از راه برسد.

29 اسفند 1399

پیراهن مشکی مس رفسنجان به یاد 2 پیشکسوت فقید

شاگردان محمد ربیعی به خاطر درگذشت دو پیشکسوت فوتبال ایران، با پیراهن های مشکی مقابل شهر خودرو صف آرایی خواهند کرد.

22 اسفند 1399

تشکیل بیش از 4000 پرونده تخلف خودرویی

خبرنگاران : بیش از 4000 پرونده تخلف خودرویی در 9 ماهه امسال تشکیل شد

16 بهمن 1399

تخلفات سهام عدالت به قوه قضائیه ارجاع می گردد

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش تخلفات مرتبط با سهام عدالت به صحن مجلس اطلاع داد و گفت: هفته آینده درخصوص اعمال ماده 234 در رابطه با پرونده تخلفات ترخیص کالاها و عدم رعایت ضوابط، رای گیری می گردد.

7 بهمن 1399

خبری از لاستیک ارزان نیست!

به گزارش خبرنگاران، بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، زنجیره توزیع لاستیک های سواری در سامانه جامع تجارت ثبت می گردد. همچنین مقرر شده است که لاستیک های سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی با قیمت های مشخص شده به وسیله سامانه جامع تجارت یا حواله سازمان...

5 بهمن 1399

3 آفرودر برتر دنیا

شاسی بلند های آفرودر لوکس معمولا خودرو هایی با سطح قیمت بالا، امکانات و پرداخت مناسب و شتاب قابل قبول هستند که به جز سهولت در استفاده در شهر، از هر تپه و چاله ای عبور می کنند.

1 بهمن 1399

تصویری از پای آسیب&zwnjدیده مدافع استقلال در بازی با شهر خودرو

محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان بازی برابر شهر خودرو با وجود تکل خشن بازیکن این تیم به بازی در ترکیب آبی پوشان ادامه داد.

20 دی 1399

لیگ برتر فوتبال، شکست سنگین سپاهان در مسجدسلیمان، فرصت&zwnjطلبی رحمتی از شرایط بحرانی ذوب&zwnjآهن

دو دیدار نخست هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو به انتها رسید.

15 دی 1399

خبری خوب برای آبی&zwnjپوشان، دیاباته به دربی خواهد رسید

در جریان تمرین ریکاوری امروز استقلال، خبر خوبی میان آبی ها دهان به دهان می چرخید که پس از توقف تلخ مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگی، اندکی باعث افزایش روحیه آن ها شده است.

14 دی 1399

ماجرای صدور مجوز تردد در ایام کرونایی در فضای مجازی چیست؟

خبرنگاران : پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از ترفند جدید مجرمان سایبری خبر داد که اقدام به تبلیغات جعلی ارائه مجوز عبور و مرور در مناطق غیر مجاز کرده و از این طریق حساب بانکی افراد را خالی می کنند.

5 دی 1399

برنامه عجیب تمرینی استقلال برای دیدار با ماشین سازی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میهمان فولاد اهواز بود که در این بازی جنجالی با نتیجه 2 بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد و بدون امتیاز به تهران بازگشت. آبی پوشان در روزهای بین بازی مقابل فولاد و ماشین سازی برنامه...

4 دی 1399

تفریحات کیش در دوران کرونا

سفر یکی از بهترین لذت های زندگی هر شخصی است. بی شک یکی از به یادماندنی ترین سفرها در ایران سفر به کیش و لذت از تفریحات آن است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا هنوز هم می توان با وجود اپیدمی کرونا به مسافرت رفت یا نه؟ در ادامه می خواهیم در مورد رفتن به...

19 آذر 1399

سرگرم کردن بچه ها در خانه در روزهای قرنطینه و خانه نشینی

سرگرم کردن بچه ها در روزهای قرنطینه و خانه نشینی سخت است؟

26 آبان 1399

طرح جامع انرژی باید در دستور کار بخش های مرتبط قرار گیرد

رئیس جمهوری ضمن ارزشمند دانستن تدوین طرح جامع انرژی کشور و تاکید بر شتاب در فرایند نهایی شدن آن، اظهار کرد: این طرح به عنوان راهبرد اصلی در حوزه انرژی باید در دستور کار بخش های مرتبط قرار گیرد.

24 آبان 1399
تعداد: (63)