دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نیما، آیین گشایش این مسابقات و مرحله مقدماتی رقابت تیم های شرکت کننده و آمادگی برای رقابت های اصلی 18 فروردین ماه با حضور مقامات کشوری شروع خواهد شد.

دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران برگزار می گردد

در این دوره از مسابقات از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در بخش خودروهای الکتریکی، خورشیدی هاوین 2 و موتورهای الکتریکی و خودرو 2نفره کوآدرو نیز رونمایی خواهد شد.

مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، 21 فروردین ماه همزمان با اعلام نتایج سرانجامی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی سرانجام خواهد یافت.

مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در زمره معتبرترین مسابقات شناخته شده رباتیک در دنیا است و مجوز آن از سوی فدراسیون دنیای روبوکاپ در غرب آسیا و خاورمیانه به کمیته ملی روبوکاپ جمهوری اسلامی اعطا شده است.

این مسابقات از سال 85 هرساله به طور مستمر در ایران برگزار می ­شود. نگاه اجمالی به تعداد تیم های شرکت کننده در دوره های پیشین موید این نکته است که مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران دارای صندلی ویژه ای نزد پژوهشگران و دانشمندان ایران و دنیا است.

تاکنون بیش از 3000 تیم داخلی و 260 تیم خارجی از کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان، سوئد، هلند، برزیل، مکزیک، ژاپن، چین، تایلند، هند، پاکستان، امارات در قالب تیم های دانش آموزی، دانشجویی و پژوهشی در آن شرکت داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید