یاری به رهاسازی 120 دستگاه خودروی گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی، 195 کیلومتر راه آسیب دید

به گزارش وبلاگ نیما، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از یاری به رهاسازی 120 دستگاه خودرو گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی اطلاع داد.

یاری به رهاسازی 120 دستگاه خودروی گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی، 195 کیلومتر راه آسیب دید

اسداله جلال زاده، امروز شنبه 16 فروردین در جمع وبلاگ نیما اظهار کرد: در پی بارش های سنگین باران و جاری شدن سیلاب، بارش برف در گردنه های برف گیر فروردین ماه 99 در روزهای گذشته که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پلیس راه و گروه های امدادی، مسیرهای مواصلاتی استان که دچار انسداد موقت به علت آبگرفتگی شدند، در کمترین زمان ممکن باز و ایمن شده و به 120 دستگاه خودرو گرفتار یاری رسانی انجام گرفته است.

به گزارش وبلاگ نیما، وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه ماشین آلات در اختیار در پاکسازی و بازگشایی محورها و همچنین اعزام تیم های ارزیابی راهداری برای بازدید از راه ها و پل های آسیب دیده و 350 عدد علائم و تجهیزات ایمنی نصب شده است.

وی اعلام کرد: با فعالسازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری استان تا به امروز 89 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 148 نیروی راهداری به 120 دستگاه خودرو گرفتار امداد رسانی و با استفاده از حدود 50 تن شن و نمک نسبت به برف روبی، پاکسازی و بازگشائی راه های استان به تعداد 180 مقطع ریزش برداری و پاکسازی بویژه در راه های مسدود اقدام کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طول راه های اصلی، فرعی و روستایی آسیب دیده 195 کیلومتر است، توضیح داد: شماره تلفن گویای 141، سایت مرکز مدیریت راه های کشور، اپلیکیشن مربوطه به صورت 24 ساعت جوابگوی هموطنان برای اطلاع رسانی از شرایط جاده های استان است و سامانه پیامکی 300056141 نیز برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای رسیدگی به شکایات، نقدها و پیشنهادات شهروندان فعال است.

جلال زاده به رانندگان توصیه کرد ضمن توجه به مسائل بهداشتی و اجتناب از سفرهای غیر ضرور برنامه سفرهای ضروری خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم نمایند و همکاری لازم را با پلیس راه و تیم های راهداری و گشت های ویژه کرونا و سایر گروه های امدادی به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری به رهاسازی 120 دستگاه خودروی گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی، 195 کیلومتر راه آسیب دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به رهاسازی 120 دستگاه خودروی گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی، 195 کیلومتر راه آسیب دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید