همایشها و نمایشگاه ها

کاری می کنم دنبال سوراخ موش بگردید!

کاپیتان استقلال می گوید رسیدن به قهرمانی آسیا سخت است ولی بازیکنان این تیم پتانسیل رسیدن به آن را دارند.

24 خرداد 1400

تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می گردد و تا سه روز آینده واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

9 خرداد 1400

گام ایران در غنی سازی 60 درصدی اورانیوم را جدی می گیریم

سخنگوی کاخ سفید جمعه در کنفرانس خبری گفت که واشنگتن گام ایران در غنی سازی 60 درصدی اورانیوم را جدی می گیرد.

17 اردیبهشت 1400

(ویدئو) ترس بسیاری از افراد با دیدن حرکت گروهی ربات ها

اخیرا یک کاربر کلیپی از ربات های شرکت رباتیک چینی Unitree به اشتراک گذاشت که در آن یک گروه بزرگ از ربات های چهار پا در حال حرکت یکپارچه هستند.

10 اردیبهشت 1400

حضور اساتید در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت کامل غیرحضوری شد خبرنگاران

کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه ای در مورد شرایط حضور کارکنان در فضای دانشگاه و شیوه های پاسخگویی به دانشجویان اطلاعیه ای صادر کرد.

17 فروردین 1400

فناوری 5G به کیش هم رسید

توسعۀ پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران و شیراز، از فردا در کیش ادامه پیدا می کند. پس از راه اندازی پنج سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه توسط ایرانسل در تهران و شیراز، جزیره کیش سومین مقصد در ایران است که فردا، با راه اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل، شهروندانش...

6 فروردین 1400

عراق، ناتو روی دیگر اشغالگری آمریکا، نمایندگان از دخالت های گسترده واشنگتن به ستوه آمده اند

مواضع روز گذشته دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره افزایش نظامیانش در عراق با مخالفت عراقی ها روبرو شده است.

25 اسفند 1399

بن سلمان: ارزش فرصت های سرمایه گذاری در عربستان به 6 تریلیون دلار می رسد

ولیعهد عربستان گفت، ارزش فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در این کشور ظرف 10 سال آینده به شش تریلیون دلار می رسد.

26 بهمن 1399

سازمان جهانی بهداشت: گونه جدید کرونا خارج از کنترل نیست

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه گفت گونه جدید ویروس کرونا که در انگلیس کشف شده است با وجود داشتن سرعت بیشتر شیوع، خارج از کنترل نیست.

10 بهمن 1399

همیار کتاب - همراه قلم طرح حمایت از نویسندگان نوقلم است

به گزارش خبرنگاران ؛ آبان ماه سال 1395 نقطه آغازی در شکل گیری یکی از کاربردی ترین طرح های ترویج کتابخوانی در ایران بود؛ طرحی تحت عنوان همیار کتاب - همراه قلم که از کارگروه های انتشارات آبتین رسانه هنر و با مدیریت، ابتکار و اهتمام آزاده آبتین (فاطمه علی پور)...

9 بهمن 1399

موتامو اتفاقی کم نظیر در حوزه کتاب بچه ها است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان حجوانی در این زمینه اضافه کرد: موتامو اتفاقی کم نظیر در حوزه کتاب بچه ها است؛ زیرا کتاب های نمایش داده شده در آن، همگی به دست بچه ها و نوجوانان یا با همکاری آنها خلق شده اند. این کتاب...

10 دی 1399

هشدار رهبر اکثریت سنا درباره خروج نظامیان آمریکا از عراق و افغانستان

خبرنگاران : رهبر اکثریت سنا درباره هرگونه تغییرات عظیم در سیاست خارجی یا دفاعی آمریکا هشدار داد.

28 آذر 1399

امضای یادداشت تفاهم مذاکرات استراتژیک بین آمریکا و امارات

خبرنگاران : امروز، سه شنبه یادداشت تفاهم مذاکرات استراتژیک بین آمریکا و امارات به امضا رسید. وزیر خارجه آمریکا بر روابط قوی کشورش با امارات تاکید نمود.

9 آذر 1399

جدیدترین لپ تاپ هوآوی با نام Huawei MateBook X 2020 عرضه شد

لپ تاپ جدید هوآوی یعنی Huawei MateBook X 2020 به قابلیت هایی مدرن و همراه با نوآوری مجهز خواهد شد. ترک پد (TrackPad) حساس به فشار، مهم ترین ویژگی استفاده شده در این محصول خواهد بود.

20 مهر 1399

ترامپ حضو نیروهای آمریکایی در عراق را توجیه کرد

فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه مدعی شد هدف آمریکا از نگه داشتن نیروهایش در عراق مقابله با تحرکات احتمالی ایران است.

15 مهر 1399

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان مدیر برتر در شهرداری تهران انتخاب شد

در اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران به عنوان برترین مدیر شهر ارتباطی تهران در حوزه ارتباطات تقدیر شد.

29 مرداد 1399

کرونا درآمدهای تبلیغاتی گوگل، فیس بوک و توئیتر را کاهش داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، گوگل اعلام کرده اگر چه درآمد ناشی از تبلیغات آنلاین این شرکت در دو ماهه اول سال 2020 در حال افزایش و بهبود بود، اما شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت بسیاری از کسب و کارها باعث شد تا در ماه مارس درآمد ناشی از آگهی های آنلاین...

9 تیر 1399

موزه کمیک استریپ بروکسل، موزه ای پُر از بهترین آثار هنر کمیک در دنیا!

موزه کمیک استریپ بروکسل | Belgian Comic Strip Centerبه نظر من کشور بلژیک را باید مهد نبوغ کمیک و کارتون های انیمیشنی دانست! قبول ندارید؟ پس حتما در یکی از موتورهای جستجوی اینترنتی، یه جستجوی کوچک بکنید و ببینید که عظیم ترین آثار کمیکی و موضوعی دنیا مخصوصا مجموعه...

24 خرداد 1399

معرفی هتل کرون پلازا فستیوال دبی ، 5 ستاره

هتل کرون پلازا فستیوال دبی | Dubai Crowne Plaza Festival Hotel این هتل لوکس با امکانات بی نظیر است و منظره ای فوق العاده از افق دبی را ارائه می دهد. دارای یک استخر در فضای باز و دسترسی مستقیم به فستیوال سیتی می باشد. رستوران زیتون هتل در تمام طول روز غذاهای لذیذ مدیترانه...

24 خرداد 1399

چین 100 میلیون ماسک در اختیار آ.سه.آن قرار می دهد

نخست وزیر چین گفت: پکن 100 میلیون ماسک و 10 میلیون لباس محافظ و سایر تجهیزات پزشکی به وسیله اهدا و همچنین فروش، در اختیار کشورهای آ. سه. آن قرار می دهد.

18 خرداد 1399
تعداد: (40)