شرایط انتقال دانشجویان میهمان دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد

به گزارش وبلاگ نیما، شرایط انتقال دانشجویان متقاضی میهمان و تمدید میهمانی دانشگاه صنعتی سهند به دانشگاه اصفهان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در اطلاعیه ای اعلام شد.

شرایط انتقال دانشجویان میهمان دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ نیما، شرایط انتقال دانشجویان متقاضی میهمان و تمدید میهمانی دانشگاه صنعتی سهند به دانشگاه اصفهان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در اطلاعیه ای اعلام شد.

به اطلاع دانشجویان متقاضی میهمان تمدید میهمانی و انتقال به دانشگاه اصفهان در نیمسال اول سال 1401-1400 تحصیلی دانشگاه صنعتی سهند می رساند این دانشگاه صرفاً تقاضا های ثبت نام شده در سامانه نقل و انتقال وزارت عتف را مورد آنالیز قرار می دهد و به درخواست های فیزیکی ترتیب اثر نخواهد داد.

این دانشگاه بر اساس شیوه نامه داخلی خود صرفاً تقاضا های مهمانی دانشجویان را آنالیز می نماید که دارای معدل حداقل 14 در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و میانگین 15 در سایر رشته ها باشد و از پذیرش دانشجو به صورت انتقال از بدو ورود با توجه به محدودیت های و کثرت تقاضا معذور است.

نتایج درخواست نقل و انتقال در زمان معین شده صرفا در سامانه اعلام خواهد شد و دانشگاه اصفهان از ارسال نتایج به صورت فیزیکی معذور است.

ریز نمرات دانشجویان میهمان تنها پس از تسویه حساب دانشجو با دانشگاه اصفهان ارسال خواهد شد.

با عنایت به کثرت متقاضیان میهمان و انتقال در رشته های فنی و مهندسی، کمبود امکانات و تجهیزات و به منظور حفظ کیفیت آموزشی دانشگاه اصفهان در رشته های مذکور بر اساس سوابق آموزشی متقاضی تصمیم گیری کرده و یا تقاضای دانشجویانی که شرایط خاص آن ها در کمیسیون موارد خاص مطرح و تایید و مشکل یا شرایط خاص مذکور از قبولی دانشجو حادث شده باشد در دانشگاه اصفهان آنالیز می نمایند. بدهی است ارسال درخواست هیچگونه حقی برای دانش و ایجاد نمی نمایند.

تقاضای تمدید مهمان در دانشگاه و کسب میانگین مطلوب از نظر گروهی آموزش دانشگاه اصفهان قابل آنالیز است با توجه به درج نتایج نقل و انتقال در سامانه میهمان و انتقال در زمان مقرر دانشگاه اصفهان از پاسخگویی به متقاضیان به صورت حضور معذور است.

پیوست کردن و ریزنمرات دانشگاه مبدا برای آنالیز تقاضای دانشجویان میهمانی و انتقال اعزامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط انتقال دانشجویان میهمان دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط انتقال دانشجویان میهمان دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید