برندسازی و فرانچایز

به گزارش وبلاگ نیما، رپرتاژ آگهی - برندسازی و فرانچایزینگ یا همان ساخت شعبه های جدید، یک بخش ضروری برای رشد و گسترش یک کسب و کار یا ایده است. یک برندسازی پیروز، در واقع مهم ترین سرمایه و دارایی کسب و کار شما به حساب می رود. اگر برندسازی به شکل اصولی انجام گردد، برای ساخت فرانچایز های جدید کار راحت تری خواهید داشت و به شما یاری خواهد نمود تا پایگاه محکمی بین مشتریان ایجاد کنید. در این مطلب ضمن آنالیز اهمیت برندسازی و فرانچایز، خواهیم دید که شرکت ثروتمندان خودساخته به مدیریت ابوالفضل حصارکی، بهترین بیزینس کوچ ایران، چگونه می تواند کسب و کار شما را در این امر یاری کند.

برندسازی و فرانچایز

اهمیت برندسازی در فرانچایز

برندینگ لغتی نسبتا رایج در دنیای کسب و کار است اما اغلب افراد درک درستی از آن ندارند و از این لغت در جای مناسب استفاده نمی نمایند. لوگوی شما، علامت های تجاری و نام کسب و کار شما و تمام عناصر بصری که باعث منحصر به فرد بودن کسب و کار شما در بازار می شوند و بیزینس شما را قابل شناسایی می نمایند، همگی بخشی از برند شما هستند. اما برندینگ چیزی فراتر از مواردی است که مردم می بینند.

وقتی از برندینگ صحبت می کنیم، منظور ما چنین چیزی است: اگر افرادی که کسب و کار شما را می شناسند، بخواهند راجع به کسب و کار شما پیش دوستان خود صحبت نمایند، چه داستانی را تعریف می نمایند؟ این داستان همان برندینگ شما است.

برندینگ در واقع شامل چندین عامل تاثیر گذار می گردد که پا را فراتر از برخورد اولیه می گذارند (برخورد اولیه می تواند لوگو فرانچایز شما یا شعار تبلیغاتی شما باشد). این عوامل نشان می دهند که شما چگونه می توانید احتیاج مشتریان خود را در هر زمان و هر مکان که لازم باشد رفع کنید.

برندینگ اهمیت بسیار مهمی در هر کسب و کاری دارد. فرقی ندارد شما چه محصولی فراوری می کنید یا چه خدماتی ارائه می دهید. بدون برندینگ مناسب و اصولی، شما از فرصت هایی که حق شما و کسب و کارتان است محروم خواهید ماند. برندینگ اصولی و با کیفیت نه تنها باعث می گردد که فروش محصولات و خدمات شما رشد داشته باشد و مشتریان بیشتری شما را بشناسند، بلکه در جذب سرمایه گذار و افرادی که حاضرند در امر فرانچایز به کسب و کار شما یاری نمایند نیز تاثیر انکار ناشدنی می گذارد.

چگونه برای کسب و کار خود برندسازی کنیم؟

کسب و کار های پیروز و ایده های درخشان، گاهی پیش می آید که یک شبه و در مدت کوتاهی به نتیجه می رسند. اما ساخت برندینگ ایده آل احتیاج به زمان و سرمایه دارد و نمی گردد یک شبه آن را به دست آورد.

برندسازی را می گردد این گونه شرح داد: کوشش برای ساخت تصویری ایده آل از یک کسب و کار در ذهن دیگران. مجموعه ای از اقدامات هوشمندانه، علمی و ماهرانه برای القای تصویری از کسب و کار خود که می خواهیم در ذهن دیگران نقش ببندد.

مهارت و تجربه، همراه با کوشش مداوم و بی وقفه. این ها ملزومات هر برندسازی پیروزی برای هر نوع کسب و کاری هستند. در بخش بعد خواهیم دید که شرکت ثروتمندان خود ساخته در این زمینه چه خدماتی را ارائه می دهد.

برندسازی و فرانچایز در ایران

امروزه ایجاد فرانچایز یا همان شعبه های جدید از یک برند و گسترش یک کسب و کار در ایران بسیار رایج شده است. به خصوص چیزی که این روز ها زیاد به چشم می خورد، فرانچایز های خوراکی و رستوران ها هستند که در شهرهای مختلف شعبات جدید باز می نمایند. اما در شرکت ثروتمندان خود ساخته ایجاد فرانچایز و برندسازی فقط محدود به کسب و کار های فعال در صنعت غذا و خوراکی نمی گردد. از گسترش و پرورش اختراع های ثبت شده گرفته تا برندسازی از اپلیکیشن ها و خدمات دیجیتال مارکتینگ.

خوب است بدانید که بسیاری از کارآفرینان و افراد صاحب فکر و ایده که کسب و کاری جدید را برای خود راه می اندازند، نمی توانند به تنهایی قدم های بعدی را بردارند و آن کسب و کار را به پتانسیل واقعی خود برسانند و حداکثر سود ممکن را کسب نمایند. این امر کاملا طبیعی است. این که شما ایده ای بکر و فوق العاده برای راه اندازی یک کسب و کار داشته باشید، لزوما به آن معنا نیست که توانایی رشد و گسترش آن، برندسازی و ایجاد فرانچایز برای آن را هم داشته باشید. این کار ها احتیاج به دانش، مهارت و تجربه کافی در زمینه بیزینس و اقتصاد دارد. در واقع در همه نقاط دنیا کسب و کار های مشهور و پیروز، توسط چند شخص شروع به کار و گسترش نموده اند. اول از همه شخصی که صاحب ایده بوده و استارت کار را زده است. سپس شخصی که در کنار صاحب ایده به او یاری نموده است تا بیزینس خود را گسترش دهد و برای آن برندسازی کند و سپس شخص یا اشخاص دیگری که روی این کسب و کار و برند سرمایه گذاری می نمایند و باعث توسعه چشمگیر و فوق العاده آن می شوند.

در شرکت ثروتمندان خود ساخته، ابوالفضل حصارکی به عنوان شناخته شده ترین و معتبر ترین بیزینس کوچ ایران به شما در زمینه برندسازی و جذب سرمایه برای فرانچایز یاری خواهد نمود. ابوالفضل حصارکی خود دوره های آموزشی بیزینس کوچینگ یا همان کوچینگ کسب و کار را اداره می نماید که در آن اصول راه اندازی، رشد و اداره یک کسب و کار به شکل علمی و اصولی آموزش داده می گردد. اما فعالیت و تجربه حصارکی محدود به آموزش در زمینه بیزینس کوچینگ نمی گردد. او سابقه کسب عنوان برترین کارآفرین سال 97 در کشور را دارد و تا کنون توانسته ده ها کسب و کار متنوع را با پیروزیت گسترش دهد و آن ها را به پتانسیل واقعی خود برساند. در واقع می گردد گفت آموزش بیزینس کوچینگ بخش فرعی فعالیت های ابوالفضل حصارکی محسوب می گردد و بخش عمده تمرکز او، بر گسترش کسب و کار های نو پا و حمایت از ایده های خلاقانه ای است که با آن که پتانسیل های خوبی دارند، اما به تنهایی قادر نیستند ایده و محصول خود را رشد و توسعه دهند.

مراحل برندسازی و فرانچایز در شرکت ثروتمندان خودساخته

برای آن که از خدمات شرکت ثروتمندان خودساخته به نفع کسب و کار خود بهره ببرید، کافی است ایده و طرحی را که برای کسب و کار خود دارید را، در مقیاس کوچک به اجرا بگذارید. فرقی ندارد که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. کسب و کار مورد نظر شما می تواند در زمینه غذا و خوراکی، فراوری محصولات مصرفی، مد و لباس و خدمات اینترنتی یا هر چیز دیگری باشد.

تنها کافی است این ایده و طرح را به حوزه صنعتی برسانید. توجه داشته باشید منظور از حوزه صنعتی فقط فراوری محدود و داشتن نمونه هایی از محصول یا خدمات مورد نظر کافی است. مثلا در حوزه خدمات اینترنتی، شما باید اپلیکیشن مورد نظر خود را ساخته باشید و یک نسخه آماده از آن داشته باشید. همچنین در مورد اختراعات و ایده های بکر و خلاقانه، این ایده ها و اختراعات باید ثبت شده باشند تا بتوانید سپس وارد فرایند برندسازی و کسب فرانچایز شوید.

سپس می توانید به شرکت ثروتمندان خودساخته مراجعه کنید و به شکل حضوری راجع به قراردادی که می خواهید برای گسترش ایده و کسب و کار خود ببندید صحبت کنید. برای شروع می توانید با شماره تلفن اختصاصی 28111101 تماس بگیرید. بعد از عقد قرارداد رسمی، فرایند برندسازی توسط ابوالفضل حصارکی و شرکت ثروتمندان خودساخته شروع می گردد.

مزیت همکاری با شرکت ثروتمندان خودساخته، اعتبار و امکاناتی است که این شرکت و شخص ابوالفضل حصارکی برای کسب و کار شما به همراه می آورند. تمام مراحل برندسازی و گسترش کسب و کار با برنامه ریزی معین و طبق اصول بازار و علم اقتصاد انجام می گردد و خود شما نیز می توانید در آن مشارکت داشته باشید.

از مراحل اولیه گسترش کسب و کار گرفته تا تزئین و طراحی بسته بندی و تبلیغات گسترده حتی در صدا و سیما توسط شرکت ثروتمندان خود ساخته انجام می گردد. وقتی که برند و کسب و کار شما به سطح قابل قبولی رسید، سپس با استفاده از سرمایه گذاران و خریدارانی که با این شرکت و ابوالفضل حصارکی در ارتباط هستند، می توانید کسب و کار خود را به مرحله بالا تر برسانید و سود خود را چندین برابر کنید. خوشبختانه امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال ایده های نو و کسب و کار های با پتانسیل می گردند تا در آن ها سرمایه گذاری نمایند و از آن ها یک فرانچایز پیروز بسازند. در شرکت ثروتمندان خودساخته، شما می توانید فرانچایز خود را نه فقط در سطح ایران، بلکه در سطح کشور های منطقه خلیج فارس برندسازی کنید و از فرصت های بی نظیری که در بازار موجود است به نفع خود بهره ببرید. پس اگر ایده، محصول یا خدماتی دارید که فکر می کنید می تواند به این سطح از رشد و توسعه برسد، وقت را تلف نکنید و هر چه زودتر با شرکت ثروتمندان خودساخته و ابوالفضل حصارکی ارتباط برقرار کنید تا فاصله خود با پیروزیت را یک روز کمتر کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "برندسازی و فرانچایز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی و فرانچایز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید