سلامتی و پزشکی

واکسیناسیون کرونا در ایران متوقف شد؟

خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تزریق واکسن کرونا در کشور متوقف نشده و تا رسیدن محموله جدید، واکسینه شدن گروه های سنی پرخطر ادامه می یابد.

5 تیر 1400

صدها تن از معترضین در شهر لندن به خیابانها آمدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی تمدید تدابیر و مقررات بهداشتی سفت و سخت دولت انگلیس برای مقابله با بیماری کرونا، صدها تن از معترضین در شهر لندن با شعار همبستگی برای آزادی به خیابان های این شهر آمده و خواستار برداشته شدن محدودیت ها شدند.

30 خرداد 1400

سیمئونه: بی جهت خودمان را به دردسر انداختیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اگرچه از پیرزی تیمش برابر تیم رئال سوسیه داد راضی بود اما گفت که رویکرد اشتباه مردانش در مقطعی از بازی باعث سخت شدن کارشان شد.

19 خرداد 1400

آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری از امروز آنالیز مصدومیت اخیر سهراب مرادی را شروع خواهد نمود، همچنان که شرایط علی هاشمی در حال آنالیز دقیق پزشکی است.

17 خرداد 1400

تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می گردد و تا سه روز آینده واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

9 خرداد 1400

طریقه کاشت هسته انبه در گلدان

خبرنگاران | سرویس گیاهان و حیوانات - امروزه انبه یکی از مطلوب ترین میوه های مناطق حاره یا همان مناطق گرمسیری به شمار می رود و کشت آن در بسیاری از مناطق با آب و هوای گرم و مرطوب صورت می گیرد. در ایران نیز کشت انبه در بخش هایی از جنوب کشور آغاز شده است. خواص...

9 خرداد 1400

آسیب دیدگی شدید احسان حدادی در اردوی آمریکا، مشکل دیسک نایب قهرمان المپیک جدی است؟

ملی پوش پرتاب دیسک که در اردوی آمریکا بسر می برد، با یک آسیب دیدگی جدی روبرو شده که ممکن است منجر به عدم حضورش در بازی های المپیک 2020 توکیو گردد.

7 خرداد 1400

چگونه بدون شرکت در آزمون دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس شویم؟

دانشگاه تربیت مدرس از بین دانش آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور به استناد آیین نامه ها و بخشنامه های پذیرش بدون آزمون، دانشجو می پذیرد.

23 اردیبهشت 1400

پیشنهاد همتی به بانک جهانی و IMF

خبرنگاران: نشست گروه 24 به ریاست رئیس کل بانک مرکزی ایران برگزار شد و خواستار این شد که منابع بلا استفاده کشورها در صندوق بین المللی پول در خدمت اعطای وام به کشورهای نیازمند قرار بگیرد

16 اردیبهشت 1400

خبرنگاران حجم رسوب گذاری در تالاب انزلی به 500 هزار متر مکعب رسید

رشت-خبرنگاران-نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه میزان رسوب گذاری در تالاب انزلی به 500 هزار متر مکعب می رسد گفت: برای حل بخشی از مسائل لایروبی و بازگشایی دهلیزهای خروجی آب این تالاب انجام می شود.

8 اردیبهشت 1400

شرایط بازار نفت چگونه است؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت های نفت عمده رشدی که روز چهارشنبه تحت تاثیر خبر مسدود شدن کانال سوئز توسط یک کشتی کانتینری عظیم کسب نموده بودند را از دست دادند. این کشتی هنوز از این راستا آزاد نشده است اما بازار نفت مسدود شدن این راستا مهم برای نفت دریابرد را...

5 اردیبهشت 1400

لبنیات نمی خورید؟ این گزینه ها را جایگزین کنید!

سویا سرشار از کلسیم است که می توان آن را با شیر گاو مقایسه کرد. این ماده غذایی حاوی ایزوفلاونی به نام دیادیزن است که اجازه نمی دهد کلسیم استخوان ها از بین برود.

2 اردیبهشت 1400

خبرنگاران کرونا یک قربانی دیگر در استان همدان گرفت

همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت یک بیمار در 24 ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تا به امروز به یک هزار و 556 نفر رسید.

20 فروردین 1400

طرز تهیه 20 ماسک خیار خانگی آسان برای تقویت پوست

خیار میوه ای است که طبع سردی دارد. این میوه حاوی مواد مغذی مختلفی است که همگی برای بدن و پوستمان مفید هستند. بتاکاروتن، لوتئین، ویتامین C و ویتامین A از جمله این مواد مغذی هستند. خیار فاقد چربی های اشباع شده یا کلسترول است. پوست این میوه، منبع خوبی از فیبر...

19 فروردین 1400

حضور اساتید در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت کامل غیرحضوری شد خبرنگاران

کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه ای در مورد شرایط حضور کارکنان در فضای دانشگاه و شیوه های پاسخگویی به دانشجویان اطلاعیه ای صادر کرد.

17 فروردین 1400

گفت وگوی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره ایران

دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز یکشنبه گفت، با همتای آمریکایی خود درباره برنامه هسته ای ایران گفت وگو کرده است.

24 اسفند 1399

توضیحات پزشک علی انصاریان و انتقال پیکر بازیکن سابق سرخابی به بهشت زهرا

پزشک معالج علی انصاریان در خصوص شرایطی که این پیشکسوت فوتبال داشت توضیحاتی ارائه کرد.

17 اسفند 1399

جدیدترین مجموعه عکس نوشته خنده دار و بامزه

با مجموعه ای از عکس نوشته خنده دار جالب با موضوعات جدید و باحال (عکس نوشته های خنده دار برای پروفایل) جهت ارسال و استفاده در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید.

12 اسفند 1399

آشنایی با داروی فورادیل و موارد مصرف آن

فورادیل (Foradil) از داروهای استنشاقی ضد آسم است که مصرف آن باعث بهبود تنفس در بیماران مبتلا به آسم می گردد. داروهای استنشاقی، حاوی پودری هستند که در کنترل آسم و تنگی مجاری تنفسی به کار می فرایند. سرگیجه، نگرانی، مسائل خواب، تهوع، استفراغ و اسهال...

10 اسفند 1399

(ویدئو) مهرداد میناوند درگذشت؛ علت فوت مهرداد میناوند چه بود؟

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن 45 سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

7 اسفند 1399
تعداد: (176)