زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت

به گزارش وبلاگ نیما، خبرنگاران: ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان مختلف گذشت.

زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت

به گزارش وبلاگ نیما، ایوان زایتسف ستاره روسی الاصل تیم ملی ایتالیا در مسابقات قهرمانی دنیا مصدوم شد و تیمش بدون او به جایی نرسید. ادامه مصدومیت زایتسف باعث شد شایعاتی در خصوص بازگشت او از لیگ روسیه به سری A1 والیبال ایتالیا مطرح گردد.

زایتسف با اشاره به حضورش در سوپر لیگ والیبال روسیه گفت: من برای بازی در یک لیگ قدرتمندتر و مقابل بهترین بازیکنان دنیا به روسیه آمدم. از این دیدگاه به تمام هدف خود رسیدم اما نتوانستم آنطور که دوست دارم بازی کنم. مصدوم بودم و تقریباً نیمی از فصل را به همین خاطر از دست دادم. در واقع بیشتر وقتِ من در مسکو با پزشکان مختلف گذشت. فکر می کنم مدیران باشگاه دوست دارند من بیشتر در زمین بازی باشم تا خارج زمین و در کنار پزشکان!

زایتسف در خصوص مصدومیتش گفت: بدشانس هستم و با همین مصدومیت وارد مسابقات قهرمانی دنیا لهستان شدم. می خواستم هر چه سریع تر برای دینامو بازی کنم و برنامه ای برای درمان کامل مصدومیتم نداشتم. امیدوارم هرچه زودتر کابوس مصدومیت من تمام گردد.

بازیکن روسی الاصل تیم دینامو مسکو در خصوص مسائل اقتصادی تیم های والیبال گفت: شرایط اقتصادی تیم ها در سال های گذشته خوب نبوده اما روسیه کشور قدرتمندی است و من مطمئنم درگیر چنین شرایطی نخواهد شد و در صورت درگیری از آن گذر خواهد نمود. در هر حال همه چیز در تیم دینامو خوب است.

زایتسف در خصوص اینکه آیا با فرهنگ روسی مسئله ای دارد یا خیر بیان کرد: نه، ریشه های روسی ام به من یاری می نمایند تا مسئله ای از این بابت برایم پیش نیاید. اینجا شبیه اروپا نیست و همه چیز ممکن است به شرایط سختی منجر گردد اما به آن عادت نموده ام.

دینامو مسکو در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فنرباغچه ترکیه می رود که بازیکنی مثل ایوان میلیکوویچ دارد. وی در این باره گفت: تعدادی از بازی های فنرباغچه را دیده ام و می دانم میلیکوویچ به خاطر کمر درد، مصدوم است. تیم های ترکیه بازیکنان خوب و توانمندی دارند و نتیجه بازی با آنها هیچگاه تعیین نیست. باید به روش بازی خودمان فکر کنیم چون همه چیز در دستان ماست. می توانیم به هر تیمی ببازیم و در عین حال هر تیمی را شکست دهیم. ما باید به یکدیگر اطمینان داشته باشیم.

زایتسف در خصوص خبر روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مبنی بر احتمال بازگشتش به تیم لوبه بانکا ایتالیا گفت: من جایی نمی روم. اجازه بدهید برای شما شرح دهم. دلال ها در سرانجام ماه فوریه آغاز به کار بیشتر می نمایند. همواره شایعاتی در میان است و آنها این شایعات را به مطبوعات منتقل می نمایند. من به این موضوع عادت دارم و به آن اهمیت نمی دهم. اکنون مهم ترین مسئله زندگی من رهایی از مصدومیت است تا به میادین برگردم و خودم را ثابت کنم. باشگاه دینامو به من پول می دهد و من باید با بازی خوبم این پول را به آنها برگردانم.

منبع: تسنیم

به "زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید