می خواهیم دبل کنیم

به گزارش وبلاگ نیما، درخشش و گلزنی سردار آزمون؛ این دیگر خبری تکراری در روسیه شده است. سردار پیروز شد یکشنبه شب گذشته با درخشش و گلزنی، سند قهرمانی زنیت سنت پترزبورگ را در لیگ روسیه امضا کند. او دوبار دروازه کراسنودار را باز کرد.

می خواهیم دبل کنیم

او ابتدا در دقیقه 5 بازی با استفاده از تعلل مدافع حریف و تیزهوشی، توپ را قاپید و دروازه حریف را فرو ریخت سپس در دقیقه 52 در حالی که بازی 2 بر 2 بود، گل سوم تیمش را زد تا زنیت جلو بیفتد و در نهایت 4 بر 2 برنده گردد و چهار هفته مانده به سرانجام رقابت ها، رسما قهرمان گردد.

حالا بازی های باقی مانده مقابل سوچی، اخمت گروژنی، اورنبورگ و روستوف برای سردار و یارانش تشریفاتی خواهد بود.

این اما سرانجام کار ستاره ایرانی و زنیت نیست و آنها برای قهرمانی در جام حذفی این کشور دندان تیز کرده اند.

زنیت باید در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها 11 روز دیگر به مصاف اسپارتاک مسکو برود و در صورتی که برنده این مسابقه باشد، شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت چون تیم هایی که در آن سوی جدول بالا آمده اند، نامی نیستند. سردارپس از درخشش دوباره، حرف هایی برای گفتن دارد.

تقدیم قهرمانی به...

این قهرمانی را به خانواده ام، همسرم و همین طور هواداران زنیت تقدیم می کنم. خوشحالم که دومین قهرمانی ام را در لیگ روسیه به دست آوردم. سال گذشته هم همراه زنیت به این عنوان دست پیدا کردم. احساس خوبی دارم. در روزهای سختی هستیم. هواداران فوتبال اکثرا از ورزشگاه ها دور هستند. به خاطر همین برای هواداران زنیت خیلی خوشحالم. دوست داشتیم در کنار آنها قهرمانی را جشن بگیریم ولی به هر حال شرایط خاصی است و سلامتی و جان انسان ها مهم تر از هر چیز دیگری است.

بدشانسی

ماموریت ما در این فصل به سرانجام نرسیده و می خواهیم در 4 بازی باقی مانده لیگ روسیه هم با تمام قدرت بازی کنیم. در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم بازی سختی داریم. هدف ما این است که دبل کنیم و دو جام به دست بیاوریم. البته امسال می توانستیم در لیگ قهرمانان هم پیروز تر باشیم و به نظرم با بدشانسی حذف شدیم. حق مان نبود که از رقابت ها کنار برویم. می خواهیم قدرت اول فوتبال روسیه باشیم و توانایی رسیدن به این پیروزیت را داریم.

اشتباه، طبیعی است

زدن دو گل در بازی با کراسنودار؟ من یک مهاجم هستم و وظیفه دارم از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرم. گل اول را با اشتباه مدافع حریف زدم. اشتباه در فوتبال طبیعی است. امسال برایم تا اینجا فصل خوبی بوده است. دوست دارم بیشتر برای زنیت مثمرثمر باشم. امیدوارم در بازی های پیش رو هم بتوانم توقع مربی و هواداران را برآورده کنم.

می پذیرم

اعتراضی به خاطر جریمه ام ندارم. به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، باشگاه مرا جریمه کرد. البته سعی کردم مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کنم، ولی جریمه ام را می پذیرم.

بازیکن زنیت هستم

درباره آینده؟ فعلا که لیگ تمام نشده و در جام حذفی هم باید حاضر شویم. یک جام دیگر در روسیه می خواهیم. این تنها چیزی است که به آن فکر می کنم و به سایر خبرها و شایعات توجهی نمی کنم. تا وقتی در زنیت باشم تمام تلاشم را برای پیروزیت این تیم می گذارم. من بازیکن این تیم هستم و قوانین حرفه ای فوتبال هم می گوید وقتی شما تحت قرارداد باشگاهی هستید، نباید درباره باشگاه های دیگر صحبت کنید. در اروپا این موضوع مساله ای اخلاقی و مهم است.

درخشش سردار در یک نگاه

سردار آزمون امسال یکی از پیروز ترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر گذاشته است. او در چهار جام بازی کرد که در سه جام پیروز به گلزنی شد.

سردار همین حالا شانس خوبی برای آقای گلی در لیگ روسیه دارد. او با 16 گل مشترکا همراه با لوتسنکو در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته و تنها سه گل کمتر از آرتم ژیوبا، همبازی خود زده است.

سردار علاوه بر پیروزیت در لیگ روسیه، در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم دروازه دو تیم بنفیکا(تیم فصل بعد طارمی) و لیون فرانسه را باز کرد. آنچه در فصل جاری مشهود بوده، به پیشرفت بدنی سردار بازمی گردد. گهگاه به او این انتقاد وارد می شد که هنوز از نظر بدنی به سطح ایده آل نرسیده است، اما آزمون امسال کمترین مصدومیت را داشت و از نظر بدنی هم شرایط ایده آل را به دست آورد.

او از نظر روحی هم بسیار خوب بود و عده ای معتقدند به خاطر این بوده که سر و سامان گرفته و قاطی مرغ ها شده است. این هم عملکرد سردار تا اینجای فصل.

حسین خلیلی - ورزش / روزنامه وبلاگ نیما

منبع: جام جم آنلاین

به "می خواهیم دبل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم دبل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید