خبرنگاران حقدوست مدیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا شد

به گزارش وبلاگ نیما، تهران- خبرنگاران- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی معاون آموزشی این وزارتخانه را به عنوان مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 منصوب کرد.

خبرنگاران حقدوست مدیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا شد

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی در حکمی علی اکبر حقدوست را به عنوان مدیر کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 منصوب کرد.

در این حکم خطاب به معاون آموزشی وزارت بهداشت آمده است: با حفظ سمت، مدیریت کمیته اپیدمیولوژی کووید- 19 به جنابعالی محول می گردد تا با استفاده از ظرفیت متخصصین کمیته کشوری و همچنین تجارب دیگر کشورها و بهره گیری از دانش اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور در آنالیز اپیدمیولوژیک بیماری اقدام فرمایید.

بدیهی است کمیته مذکور به عنوان مجموعه اصلی در اعلام نظر رسمی علمی در این مورد اقدام می نماید و دیگر کمیته های کشور لازم است تا مورد را به کمیته مذکور اعلام و اظهارنظر نهائی از این طریق صورت پذیرد.

همچنین وزیر بهداشت در احکامی جداگانه اعضای کمیته مشورتی اپیدمیولوژی کووید-19 را منصوب کرد.

بر اساس این احکام دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی، دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل، دکتر محمد آسائی مشاور وزیر در امور بهداشتی، دکتر احسان مصطفوی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر بابک عشرتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر احمد رئیسی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر سید مهدی طباطبائی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان اعضای کمیته مشورتی اپیدمیولوژی کووید-19 منصوب شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حقدوست مدیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حقدوست مدیر کمیته اپیدمیولوژی کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید