خبرنگاران نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران به کار خود انتها داد

به گزارش وبلاگ نیما، تهران- خبرنگاران- نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران عصر روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد.

خبرنگاران نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران به کار خود انتها داد

به گزارش وبلاگ نیما؛ نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران عصر یکشنبه به طور مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، 29 نفر در بخش های گزارش، تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، صفحه آرایی، طنز، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار علمی و عملیاتی زیرساخت های استان تهران و بخش تاثیر اندیشه های امام خمینی و بیانات رهبری در رسانه ها انتخاب شدند.

در بخش گزارش؛ رتبه سوم گزارش به زینب زینال زاده از روزنامه همشهری، رتبه دوم مینا مولایی از روزنامه جام جم و رتبه اول به مریم خباز از نشریه جام جم از سوی هیات داوران انتخاب شدند و توحید عظیمی خبرگزاری فارس، سید هادی کسایی زاده از جامعه خبر، شایسته قدردانی شدند.

همچنین در بخش تیتر رتبه سوم به فاطمه عسکری نیا از روزنامه همشهری، رتبه دوم فرزانه پیری از خبرگزاری وبلاگ نیما و رتبه اول به حمیدرضا بوجاریان از همشهری تعلق گرفت.

در بخش مقاله مهدی مرادی، رتبه سوم، محمدعلی مومنی رتبه دوم و امیرعلی رحیمی به ترتیب رتبه اول را کسب کردند.

در بخش خبر مهدی مقدر از خبرگزاری وبلاگ نیما رتبه سوم، معصومه آقا امینی فشمی رتبه دوم از خبرگزاری وبلاگ نیما و رضا موهبتی از نشریه لواسان معرفی شدند.

در بخش مصاحبه، رتبه سوم را مهدی مرادی خبرگزاری فارس، رتبه دوم را مهدی امیری پور از خبرگزاری فارس و رتبه سوم مینا مولایی از نشریه جام جم رتبه های اول را به دست آوردند.

در بخش صفحه آرایی، سمیرا تاتار از نشریه توریسم رتبه سوم، رتبه دوم به بهروز آشنا از نشریه توریسم و رتبه اول به مجید آباد از نشریه توریسم اهدا شد.

بخش طنز برگزیده نفر سوم نداشت و محمدعلی رجبی از خبرگزاری تسنیم رتبه دوم و رتبه اول بهمن شریفی فقیه معرفی شدند.

همچنین بخش عکس نیز رتبه سوم نداشت و رتبه دوم به مصطفی رحیمی از خبرگزاری فارس و رتبه اول به مهدی خانلری از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

در بخش ویژه، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از فراوری ملی و کالای ایرانی، مرتضی فغانی از نشریه دنیای سرمایه گذاری، در بخش توسعه زیر ساخت های استان تهران، سحر حاجی اسداللهی، در بخش ویژه تاثیر اندیشه های امام و رهبری در توسعه رسانه ای علیرضا مهدی زاده و در همین بخش رتبه دوم به حمیدرضا بوجاریان از نشریه همشهری تعلق گرفت.

اطلاع رسانی شفاف ودرست و آگاهی بخشی دو رسالت عظیم و خطیر است

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این اختتامیه گفت: فضای جشنواره هم عرصه رقابت و هم عرصه آموزش غیر مستقیم است.

وی گفت: در حوزه رقابت سعی داریم رقابتی باشد تا کارهای ارزنده تر خود را نشان دهد.

جاودانی از همه کسانیکه در استان تهران و شهرستان های استان فعالیت رسانه ای دارند تجلیل کرد و گفت : اطلاع رسانی شفاف و درست و آگاهی بخشی دو رسالت عظیم و خطیر است.

وی با تجلیل از همه رسانه ای که اثر به این جشنواره فرستادند،

گفت: کسانیکه برای اجرای جشنواره یاری کردند همکاران خانه مطبوعات استان تهران بودند.

وی از فرمانداری شهرداری و امام آدینه رباط کریم تقدیر کرد و گفت: قرار بود آنجا اختتامیه برگزار گردد اما بخاطر حوادث تلخ آبان ماه گذشته، نتوانستیم اختتامیه را برگزار کنیم و اکنون نیز به دلیل کرونا به طور مجازی برگزار گردید.

تقدیر از فعالیت رسانه ها برای همراهی با ستاد مبارزه با کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: اختتامیه جشنواره بهانه ای است برای تقدیر از وبلاگ نیمای که در دوران کرونا کوشش می کردند.

وی اضافه نمود: رصد ما نشان می دهد که رویکرد رسانه ها در استان تهران نسبت به بیماری کرونا رویکرد عالمانه و دقیق بوده است.

جاودانی ادامه داد: تهران همیشه تحت الشعاع فعالیت های ملی قرار می گیرد و کسانی که در داخل شهر تهران هستند می توانند از جشنواره مطبوعاتی استانی بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه بعضی شهرستان های استان محروم هستند ادامه داد: نمایندگان مجلس و دولت به توسعه شهرستان های استان نگاه ویژه داشته باشند.

شروع به کار دومین جشنواره مطبوعات استان تهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مراسم، شروع دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان را اعلام نمود.

وی گفت: مانند دوره اول خانه مطبوعات استان تهران متولی برگزاری این جشنواره خواهد بود.

اطلاع رسانی شفاف ودرست و آگاهی بخشی دو رسالت عظیم و خطیر است.

جشنواره بهانه ای برای توجه به شهرستان های محروم استات

میلاد زارعی دبیر نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران، نیز از شورای سیاست گذاری تقدیر کرد و گفت: استان تهران استانی محروم است و در شهرستان های استان بعضی با دویست هزار نفر جمعیت سینما ندارند.

وی گفت: بعضی شهرستان ها حتی بیمارستان ندارند.

زارعی گفت که برگزاری جشنواره های مستقل در استان تهران بهانه ای است برای توجه به معضلات و مسائل شهرستان های استان که در سایه پایتخت قرار دارند.

وی تاکید نمود که خانه مطبوعات و رسانه های استان به عنوان بازوی اجرایی جشنواره کارخود را شروع کرد و توانست امروز اختتامیه آن را برگزار کند.

به گزارش وبلاگ نیما نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران با هدف یاری به تقویت کیفی مطبوعات و رسانه های محلی، آشنایی هرچه بیشتر با روزنامه نگاران کوششگر در سطح شهرستان ها، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها و پاسداشت پیشکسوتان عرصه رسانه استان تهران طی سال گذشته برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید