مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد

به گزارش وبلاگ نیما، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط بازیکنان مصدوم این تیم را تشریح کرد.

مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیما، علیرضا حقیقت در خصوص آخرین شرایط محمد حسین کنعانی زادگان پس از مصدومیت این بازیکن در ملاقات با گل گهر گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی زادگان زد. بعد از ارزیابی های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم آنالیز های لازم صورت گرفته و قرار است امروز مجددا آخرین شرایط کنعانی زادگان مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی در خصوص آخرین شرایط عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می گردد اضافه نمود: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً در مانع ادامه داشته باشد. با نظر پزشک تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص شرایط آرمان رمضانی که روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان بازی نکرده بود گفت: این بازیکن به دلیل کشیدگی همسترینگ زیر نظر کادر پزشکی واقع شده است و فعلا تمریناتش زیر نظر پزشکان انجام می گردد. از نظر پزشکی باید بگویم که رمضانی به بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر برگزار می گردد نمی رسد.

حقیقت در گفت و گو با رسانه باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط آریا برزگر که او هم دچار مصدومیت شده اعلام کرد: این بازیکن با کشیدگی در ناحیه زانو روبه رو شده و کاردرمانی روی و انجام می گردد. به نظر من برزگر در روزهای آینده به تمرینات بازخواهد گشت و فرایند درمانی او زودتر از رمضانی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیس بازی با سایپا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید