نشست مشکوک 1+2 در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال

به گزارش وبلاگ نیما، در روزهایی که فوتبال ایران نیاز به آرامش و ثبات دارد جلساتی در خارج از فدراسیون برگزار می شود که ردپای برخی افراد حاضر در فدراسیون در آن دیده می شود.

نشست مشکوک 1+2 در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نیما، در حالی که فدراسیون فوتبال این روزها درگیر تدوین و اصلاح اساسنامه است، باز هم شاهد تحرکات خاصی از سوی برخی افراد هستیم.

در حال حاضر آنچه بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد، حرکت در راستا اصلاح اساسنامه و برگزاری هر چه سریع تر انتخابات فدراسیون فوتبال است، اما ظاهراً هنوز هم عده ای نمی خواهند کار در این راستا پیش برود.

چهارشنبه هفته گذشته دو عضو کنونی فدراسیون فوتبال به همراه یک فردی که تا چندی پیش در این فدراسیون مسئولیت داشت در محلی خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال جلسه ای را برگزار کردند.

نفس برگزاری جلسه ایرادی ندارد، اما اصولاً اگر جلسه ای در مورد مسائل کاری باشد یا اینکه موضوع مشکوکی در آن وجود نداشته باشد در محل فدراسیون یا مرکز ملی فوتبال برگزار می شود و حال سؤال این است که پای چه مسائلی در میان بوده که یک عضو برکنار شده به همراه دو نفری که احساس برکناری می کنند خارج از محل فدراسیون آن هم در این شرایط حساس جلسه گذاشته اند؟ اگر واقعاً مسئله ای وجود نداشت و ریگی به کفش شان نیست می توانستند در محل فدراسیون جلسه بگذارند، نه در محل برگزاری جلسات مشکوک.

امید است در این مقطع سخت همه اهالی فوتبال دست به دست یکدیگر داده تا به سلامت از این برهه عبور کنیم و فدراسیون فوتبال به ثبات برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نشست مشکوک 1+2 در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشکوک 1+2 در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید