علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!

به گزارش وبلاگ نیما، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: میزان ایراد هایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیما، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر مهدی علوی بعد از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: نشست های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مکان های مختلف برگزار می گردد. پیش از این نشست هیات رئیسه در مرکز ملی فوتبال، فدراسیون برگزار گردید و امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون به سازمان لیگ فوتبال آمدند. در جلسه امروز پیش نویس اساسنامه و همچنین مقررات مربوط به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به قوانین داخلی کشورمان مورد بحث نهاده شد.

وی با اشاره به اعلام زمان آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال باشگاهی عنوان نمود: سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به پروتکل های منتشر شده بهداشتی از سوی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه زمان آغاز تمرینات تیم ها و آغاز مسابقات را تعیین نموده و دستور العمل های مرتبط با این شیوه نامه های بهداشتی نیز اجرا خواهد شد. اشخاص حقیقی و حقوقی نیز با رعایت الزامات قانونی و از انجام مصاحبه های تنش زا پرهیز نمایند زیرا چنین صحبت هایی در چرخه ورزش کشور باعث خدشه وارد شدن به اعتبار و قدرت فوتبال کشورمان می گردد که در این زمنیه نیز به نحو مقتضی با این رفتارها از سوی نهادهای مربوطه برخورد خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص تهدید فدراسیون فوتبال از سوی فیفا و 80 ایراد به پیش نویس اساسنامه گفت: میزان ایرادهایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد. از سویی دیگر مدت زمان 4 ساله فعالیت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال 18 اردیبهشت 1399 به خاتمه می رسید اما فدراسیون 25 اسفند 1398 ساز و کار برگزاری انتخابات را ایجاد کرد. هیات رئیسه فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با اساسنامه با رعایت قوانین داخلی کشورمان و مراجع بالا دستی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا وظایف قانونی خود را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید