لیگ اروپا، درخشش بیرانوند در نخستین حضور در ترکیب آنتورپ، مانع شکست برابر تاتنهام نشد، یاران محمدی بدون امتیاز حذف شدند!

به گزارش وبلاگ نیما، دروازه بان پیشین پرسپولیس در اولین ملاقات خود با پیراهن رویال آنتورپ، عملکرد بسیار خوبی از خود مقابل تاتنهام نشان داد که این درخشش هم مانع شکست تیمش نشد.

لیگ اروپا، درخشش بیرانوند در نخستین حضور در ترکیب آنتورپ، مانع شکست برابر تاتنهام نشد، یاران محمدی بدون امتیاز حذف شدند!

به گزارش وبلاگ نیما، مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب با برگزاری دیدارهای هفته ششم به خاتمه رسید.

در گروه J مسابقات و در تقابل تیم های از پیش صعودکرده گروه، تاتنهام با نتیجه 2 بر صفر مقابل رویال آنتورپ پیروز شد. وینیسیوس در دقیقه 57 و لوسلسو در دقیقه 71 مسابقه گلزنی کردند تا اسپرز با 13 امتیاز، به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله حذفی گردد. نماینده بلژیک هم با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی مسابقات رسید.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران در این مسابقه برای اولین بار در ترکیب آنتورپ حاضر شد. بیرانوند در این مسابقه عملکرد درخشانی از خود نشان داد و در نیمه نخست، ضربه زیبای بیرون پای لوسلسو و سپس ضربه وینیسیوس را در شرایط تک به تک مهار کرد. درخشش دروازه بان ایرانی در نیمه دوم هم ادامه یافت و او چندین بار مانع گلزنی شاگردان ژوزه مورینیو شد.

براساس این گزارش، در گروه G لسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر آاِک آتن را شکست داد. چنگیز اوندر در دقیقه 12 و هاروی بارنز در دقیقه 14 برای شاگردان برندان راجرز گلزنی کردند تا آنها با کسب 13 امتیاز و صدرنشینی در گروه شان صعود نمایند. کریم انصاری فرد از ابتدای این مسابقه در میدان حضور داشت و در دقیقه 66 تعویض شد. زوریا هم در غیاب اللهیار صیادمنش با دو گل مغلوب براگا شد.

در دیگر دیدارهای پنجشنبه شب، میلان در گروه H با تنها گل ینس پیتر هاوگه در دقیقه 23 از سد اسپارتا پراگ گذشت و با صدرنشینی به مرحله حذفی رسید. دیناموزاگرب هم در گروه K با نتیجه 3 بر یک پیروز به شکست زسکا مسکو شد و به صدرنشینی گروه رسید. صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ نیما بخوانید. (کلیک کنید)

در گروه L خنت بلژیک با نتیجه 4 بر یک مقابل هوفنهایم بازنده شد تا بدون کسب حتی یک امتیاز، به کارش در لیگ اروپا خاتمه دهد. میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت از ابتدای این مسابقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نیمه دوم تعویض شد.

تیم های رُم، یانگ بویز، آرسنال، مولده، بایرلورکوزن، اسلاویا پراگ، گلاسکو رنجرز، بنفیکا، PSV آیندهوون، گرانادا، ناپولی، رئال سوسیه داد، لسترسیتی، براگا، میلان، لیل، ویارئال، مکابی رژیم اشغالگر قدس، تاتنهام، رویال آنتورپ، دیناموزاگرب، ولفسبرگر، هوفنهایم و ستاره سرخ بلگراد به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کردند.

تیم های سالزبورگ، شاختار دونتسک، المپیاکوس، آژاکس، کراسنودار، کلوب بروژ، دیناموکیف و منچستریونایتد هم با قرار دریافت در رتبه سوم گروه های خود در لیگ قهرمانان اروپا، به مرحله حذفی لیگ اروپا رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ اروپا، درخشش بیرانوند در نخستین حضور در ترکیب آنتورپ، مانع شکست برابر تاتنهام نشد، یاران محمدی بدون امتیاز حذف شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، درخشش بیرانوند در نخستین حضور در ترکیب آنتورپ، مانع شکست برابر تاتنهام نشد، یاران محمدی بدون امتیاز حذف شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید