منتظر یک فوق لیسانسه ها جذاب باشید ، بجای خانواد ه ها، مسائل جوانان را نقد می کنیم

به گزارش وبلاگ نیما، بازیگر سریال فوق لیسانسه ها گفت: شما امروز در هر خانه ای با جوانانی تحصیلکرده بیکار برمی خورید، پس خانواده ها با مشکلاتی که در سریال هم می بینند، کاملا آشنا هستند و با قصه این مجموعه همذات پنداری می نمایند.

منتظر یک فوق لیسانسه ها جذاب باشید ، بجای خانواد ه ها، مسائل جوانان را نقد می کنیم

عزت الله مهرآوران که درحال حاضر بازی در سریال فوق لیسانسه ها را مشغول کار و نقش آفرینی دارد، در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی وبلاگ نیما اعلام کرد: بازی من در سریال ادامه دارد و در کنار دیگر بازیگران مشغول ضبط سری سوم لیسانسه ها با عنوان جدید خود هستیم. فکر می کنم بعد از دو تجربه قبلی، این بار با کاری بهتر به روی آنتن برویم.

وی اضافه نمود: فوق لیسانسه ها از دو سری قبلتر هم بهتر است و کیفیت و پرداخت بهتری دارد. همین الان هم که جلوی دوربین هستیم، طعم خنده مردم را احساس می کنم که از دیدن این مجموعه مجددا لذت خواهند برد.

چه بهتر است مسائل را به زبان طنز بیان کنیم

این بازیگر به دلایل مورد اقبال بودن سریال اشاره نمود و گفت: لیسانسه ها همانند سری سومش که فوق لیسانسه ها است به مساله جوان جامعه ایرانی می پردازد؛ آنهم مساله امروزش و درباره قشری تحصیلکرده که با بیکاری و ... روبرو اند.

مهرآوران ادامه داد: شما امروز در هر خانه ای با جوانانی تحصیلکرده برمی خورید، پس خانواده ها با مسائلی که در سریال هم می بینند، کاملا آشنا هستند و با قصه این مجموعه همذات پنداری می نمایند.

وی اشاره داشت: چه بهتر که مسائل را به زبان طنز بیان کنیم. خصوصا اگر با کیفیتی خوب هم همراه گردد، بیننده تلویزیون بیشتر بر آن متمرکز می گردد. هرچند مردم شاید قدرت انتخاب بالایی هم ندارند، اما به هرحال جذب سریال خوب خواهند شد. به نظرم این اتفاق در خصوص فوق لیسانسه ها نیز خواهد افتاد.

مخاطب خودشان را در قالب نقش ها و زندگی مصور این مجموعه دیده است

این بازیگر با اشاره به واکنش های مردم مطرح نمود: تجربه های قبلی که حکایت از استقبال مردم داشت و این را در برخورد های روزمره نیز به ما می گفتند. به نظرم مخاطب ما خودشان را در قالب نقش ها و زندگی مصور در این مجموعه دیده اند بطوری که نقد های سریال را به نوعی نقد خودشان به شرایط امروز می دانند.

مهرآوران تأکید داشت: طنزی که لیسانسه ها و امروز فوق لیسانسه ها دارد قطعا از جنسی است که مردم را به فکر وا می دارد و پشت آن یک اندیشه و هدف قرار گرفته است. بعد از آن است که لبخند را هم درقالب قصه به مردم منتقل میکند.

لازم به ذکر است سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت همچنان روز های تصویربرداری را پشت سر می گذارد و بزودی نیز قرار است از آنتن شبکه سه سیما در کنداکتور تلویزیون قرار گیرد.

هوتن صبور، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری از بازیگرانی هستند که در فوق لیسانسه ها به ایفای نقش می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "منتظر یک فوق لیسانسه ها جذاب باشید ، بجای خانواد ه ها، مسائل جوانان را نقد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر یک فوق لیسانسه ها جذاب باشید ، بجای خانواد ه ها، مسائل جوانان را نقد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید