خبرنگاران کرونا یک قربانی دیگر در استان همدان گرفت

به گزارش وبلاگ نیما، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت یک بیمار در 24 ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تا به امروز به یک هزار و 556 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا یک قربانی دیگر در استان همدان گرفت

دکتر محمد طاهری روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ نیما گفت: همچنین با شناسایی 11 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان به 10 هزار و 673 نفر رسیده است.

وی گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 209 مورد بود که از این تعداد 25 نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین در حال حاضر 17 بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و شرایط جسمی 21 بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 385، بهار 630، تویسرکان 675، رزن 466، درگزین 201، فامنین 191 و کبودراهنگ 684 نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و 938 نفر در ملایر، یک هزار و 182 نفر در نهاوند و چهار هزار و 39 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گفته مهرداد نادری فر سخنگوی ستاد کرونا براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، 10 شهرستان استان همدان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا یک قربانی دیگر در استان همدان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا یک قربانی دیگر در استان همدان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید