آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

به گزارش وبلاگ نیما، کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری از امروز آنالیز مصدومیت اخیر سهراب مرادی را شروع خواهد نمود، همچنان که شرایط علی هاشمی در حال آنالیز دقیق پزشکی است.

آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

به گزارش وبلاگ نیما، سهراب مرادی و علی هاشمی دو وزنه برداری بودند که نامشان در لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - گزینشی المپیک قرار داشت. مرادی همراه با تیم به تاشکند رفت اما به امتیاز مورد نظر نرسید، ولی هاشمی به دلایلی ناتعیین با وجودی که تنها به حضور در این رقابت ها بدون نیاز به وزنه زدن، نیاز داشت به ازبکستان نرفت.

بعد از اصلاح قوانین مسابقات گزینشی، هاشمی با وجود عدم حضور در تاشکند و کلمبیا به امتیاز لازم برای سهمیه المپیک رسیده است اما با مصدومیتی روبرو شده که کادرفنی تیم ملی از کمیته پزشکی خواسته شرایط دقیق او را مورد آنالیز قرار دهد.

MRI از زانو و عضله ران علی هاشمی اجرا شده و قرار است نظر دکتر رازی نیز در مورد شرایط او به کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری اعلام گردد.

پرونده این وزنه بردار همچنین از سوی اعضای کمیته پزشکی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.این در حالیست که او تمرینات سبکش را دنبال می نماید اما برای اینکه تعیین گردد امکان انجام تمرین سنگین و پرفشار را دارد آنالیز های دقیق صورت می گیرد.

در مورد سهراب مرادی نیز با توجه به اینکه او صبح امروز (26 اردیبهشت) از کلمبیا به ایران بازگشته، کتفش مورد آنالیز دقیق قرار خواهد گرفت تا تعیین گردد آسیب دیدگی جدیدی رخ داده است و اینکه این وزنه بردار می تواند به دوره قهرمانیش ادامه دهد یا خیر؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید