آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و دنیا ، هشدار در عراق ، 15 استانِ ایران در شرایط قرمز

به گزارش وبلاگ نیما، تعداد مبتلایان به بیماری کووید19 در سراسر دنیا به بیش از 20 میلیون و 967 هزار نفر رسید و شمار مرگ های ناشی از این بیماری همه گیر بیش از 750 هزار نفر ثبت شد.

آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و دنیا ، هشدار در عراق ، 15 استانِ ایران در شرایط قرمز

به گزارش وبلاگ نیما، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت: از 22 تا 23 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 625 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 246 نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید19 در کشور به 336 هزار و 324 نفر رسید.

دکتر سیماسادات لاری اضافه نمود: در طول 24 ساعت گذشته، 174 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 19 هزار و 162 نفر رسید. وی ادامه داد: تا به امروز 292 هزار و 58 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با بیان این که 3971 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا به امروز دو میلیون و 788 هزار و 27 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور اجرا شده است.

لاری اضافه نمود: استان های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در شرایط قرمز قرار دارند. همچنین استان های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در شرایط هشدار هستند.

اینفوگرافیک | 15 استان قرمز کرونایی را ببینید | جدیدترین آمار کرونا در کشور

  • افزایش شمار مبتلایان به کرونا در عراق

وزارت بهداشت عراق از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور اطلاع داد. تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز نوشت: وزارت بهداشت عراق اظهار داشت: عراق شاهد ثبت 3 هزار و 841 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا بود. 2 هزار و 667 نفر از مبتلایان به کرونا نیز بهبود یافتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و دنیا ، هشدار در عراق ، 15 استانِ ایران در شرایط قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و دنیا ، هشدار در عراق ، 15 استانِ ایران در شرایط قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید