بارش های پراکنده در هفته سوم مرداد 99 در کدام استان های ایران ادامه دارد؟

به گزارش وبلاگ نیما، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در 9 استان کشور طی سه روز آینده اطلاع داد.

بارش های پراکنده در هفته سوم مرداد 99 در کدام استان های ایران ادامه دارد؟

به گزارش وبلاگ نیما به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز سه شنبه 21 مرداد در بعضی مناطق استان های اردبیل، گیلان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس به ویژه طی ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: طی این مدت در نوار شمالی افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: امروز همچنین در استان های ایلام و خوزستان وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب است و سواحل شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود، اظهار کرد: روز آدینه در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در زنجان، قزوین، شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: روز شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش خفیف پیش بینی می گردد. همچنین طی پنج روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید ادامه دارد و پدیده گرد و خاک به ویژه در استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

ضیاییان در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش باد با احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف همراه با افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش های پراکنده در هفته سوم مرداد 99 در کدام استان های ایران ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های پراکنده در هفته سوم مرداد 99 در کدام استان های ایران ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید