تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی

به گزارش وبلاگ نیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می گردد و تا سه روز آینده واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی

به گزارش وبلاگ نیما زنجان؛ پرویز قزلباش در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس ، با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا افراد بالای 80 سال در استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: زنجان آمادگی واکسیناسیون همزمان گروه سنی بالای 80 سال و 75 سال را دارد و منتظر اعلام وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 4000 زنجانی داوطلب شرکت در آزمایش بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا شدند، اضافه کرد: این واکسن روزانه به حدود 350 داوطلب زنجانی تزریق می گردد و اگر با این سرعت واکسیناسیون ادامه پیدا کند، تزریق دُز اول واکسن کنژوگه در استان زنجان به اتمام می رسد و مراقبت های لازم و تحلیل ها انجام می گردد. لازم به ذکر است دُز دوم تزریق این واکسن 28 روز پس از تزریق دُز اول انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه امروز هیچ یک از شهرستان های استان زنجان رنگ قرمز کرونایی ندارد، توضیح داد: شهرستان های ایجرود، سلطانیه و ماه نشان در شرایط زرد کرونایی و سایر شهرستان ها در شرایط نارنجی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از نگرانی های موجود در مورد بازگشت شرایط بیماری کرونا به رنگ قرمز با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اطلاع داد و اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی به صورت جدی در عید سعید فطر اعمال خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید