چین 100 میلیون ماسک در اختیار آ.سه.آن قرار می دهد

به گزارش وبلاگ نیما، نخست وزیر چین گفت: پکن 100 میلیون ماسک و 10 میلیون لباس محافظ و سایر تجهیزات پزشکی به وسیله اهدا و همچنین فروش، در اختیار کشورهای آ. سه. آن قرار می دهد.

چین 100 میلیون ماسک در اختیار آ.سه.آن قرار می دهد

لی که چیانگ روز سه شنبه در نشست ویژه رهبران گروه 10+3 درباره مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس از پکن سخن می گفت همچنین پیشنهاد کرد تا از نقش مکمل لوازم و تجهیزات پزشکی و زنجیره صنعت برای مقابله بهتر با حوادث اضطراری استفاده گردد.

گروه 10+3 شامل 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا موسوم به آ. سه. آن و سه کشور چین، کره جنوبی و ژاپن است.

او گفت: پکن از ایجاد یک صندوق ویژه مقابله با ویروس کرونا از سوی آ. سه. آن پشتیبانی نموده و به وسیله صندوق همکاری چین - آ.سه.آن و صندوق همکاری 10+3 پشتیبانی لازم را ارائه می نماید.

لی اضافه کرد: چین همچنین برای ایجاد مرکز ذخیره لوازم و تجهیزات پزشکی اضطراری کشورهای 10+3 و ارتقا کارایی واکنش و تقویت امنیت مواد و تجهیزات پیشنهاد داده است.

وی طرف های مربوط را به پشتیبانی از ایفای نقش رهبری سازمان بهداشت دنیای در پیشگیری و مهار ویروس در سراسر دنیا و دفاع مشترک از امنیت بهداشت عمومی منطقه و سراسر دنیا دعوت کرد.

آ.سه.آن + 3 در بر گیرنده 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام، کامبوج، اندونزی، لائوس و برونئی دارالسلام) بعلاوه چین، ژاپن و کره جنوبی است. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "چین 100 میلیون ماسک در اختیار آ.سه.آن قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین 100 میلیون ماسک در اختیار آ.سه.آن قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید