خبرنگاران نرخ گذاری قیمت گوشت قرمز در کنگاور به نفع مردم است

به گزارش وبلاگ نیما، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اداره تعزیرات حکومتی کنگاور گفت: نرخ گذاری جدید قیمت گوشت قرمز در این شهرستان به نفع مصرف کننده و جامعه است.

خبرنگاران نرخ گذاری قیمت گوشت قرمز در کنگاور به نفع مردم است

مسعود رجبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیما، گفت: سال جاری موضوع بیشترین پرونده های ارسالی به شعبه تعزیرات حکومتی کنگاور مربوط به صنف قصابان بوده است.

او اضافه نمود: با آنالیز پرونده های وارده احکام مربوطه بلافاصله صادر می گردد که تا به امروز بعضی از قصابان با تکرار تخلف، مبالغ بالای جریمه برای آنها صادر شده و به تازگی نیز 2 واحد صنفی قصابی علاوه بر جریمه نقدی به نصب پلاکارد تخلف به مدت 14 روز محکوم شدند.

وی اقدام اخیر ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار کنگاور در نرخ گذاری جدید را به نفع مردم و مصرف کننده عنوان نمود و اضافه نمود: لزوم ارایه فاکتور از سوی قصابان که پس از کارشناسی به تصویب ستاد تنظیم بازار رسیده را از جمله موارد تاثیرگذاری عنوان نمود که باعث کاهش تخلفات و حجم پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی بوده است.

او اضافه نمود: میزان شکایات از قصابان و پرونده های وارده به شعبه تعزیرات حکومتی کنگاور نسبت به قبل از نرخ گذاری جدید به صورت محسوسی کاهش یافته که به طور میانگین از هر 35 پرونده وارده در ماه به زیر 10 پرونده در ماه رسیده است.

رجبی در ادامه با بیان اینکه سال جاری 119 پرونده صنوف از جمله پرونده قصابان به شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی کنگاور ارسال شده اضافه نمود: تا به امروز 115 پرونده با محکومیت بیش از پنج میلیارد و 511 میلیون ریال مختومه شده است.

وی اعلام نمود: اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس ابلاغیه های ستاد تنظیم بازار و قوانین صنفی است که صنف قصابان نیز شامل آن است و با هرگونه گران فروشی و کم فروشی قاطعانه برخورد می گردد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کنگاور از مردم درخواست کرد که برای تسریع در نظم بخشیدن به بازار و برخورد قانونی با مخلان نظم مالی از قصابان فاکتور بخواهند و هرگونه تخلفی را ضمن تماس با شماره 48229117 اداره تعزیرات کنگاور، 124 اداره صمت و 48224321 اتاق اصناف کنگاور، گزارش دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نرخ گذاری قیمت گوشت قرمز در کنگاور به نفع مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نرخ گذاری قیمت گوشت قرمز در کنگاور به نفع مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید