ثروتمندترین ورزشکارهای یک دهه اخیر

به گزارش وبلاگ نیما، فوربس 10 ورزشکار ثروتمند یک دهه اخیر دنیا را خاطرنشان کرد که فلوید می ودر در صدر قرار گرفته است.

ثروتمندترین ورزشکارهای یک دهه اخیر

به گزارش وبلاگ نیما و به نقل از اسپورت باکس، یک دهه اخیر برای ورزشکاران، سال های بسیار خوبی بود و آنها توانستند پول های خوبی در این سال به واسطه قراردادها، برنامه تبلیغاتی و رویدادهای دیگر به دست بیاورند.

فلوید می ودر، با آغاز این دهه مبارزات بسیار خوبی داشت و در همان پنج سال اول بعد از مبارزه با افرادی چون شین موسلی، میگوئل کوتو، کانلو آلوارز، مارکوس میدانا و مانی پاکیائو به درآمد زیادی رسید و البته بعد از آن فرایند او کند شد.

او پس از ضرب و شتم آندره برتو در سپتامبر 2015 بازنشسته شد اما در سال 2017 برای رویارویی با کونور مک گریگور به میدان مبارزه آمد و رکورد خود را به 50-0 رساند اما او فقط از مبارزه های پاکیائو و مک گریگور به تنهایی درآمد فوق العاده ای کسب کرد.

ممکن است لیونل مسی بیشتر از رقیب کریستیانو رونالدو دریافت کند اما مهاجم یوونتوس به لطف تایید و توانایی فروش پست های رسانه های اجتماعی خود، به عنوان بالاترین فرد فوتبالی در جهان، در لیست بیشترین دریافتی پول ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش لبرون جیمز دو برابر قراردادهای خود را در 16 سال بسکتبال توانسته است از تبلیغات در این عرصه به دست بیاورد که رقم باورنکردنی است.

روجرر فدرر هم هر جند به انتها سال های فعالیت خود نزدیک می گردد ولی قراردادهای تجاری او در کنار موفقیت ها در گرنداسلم باعث شده است تا این ستاره سوئیسی در بین افرادی باشد که بیشترین دریافتی را در این دهه بین تمامی ورزشکاران جهان داشته باشد.

فهرست 10 ورزشکار ثروتمند جهان در یک دهه اخیر

1- فلوید می ودر 915 میلیون دلار

2- کریستیانو رونالدو 800 میلیون دلار

3- لیونل مسی 750 میلیون دلار

4- لبرون جیمز 680 میلیون دلار

5- راجر فدرر 640 میلیون دلار

6- تایگر وودز 615 میلیون دلار

7- فیل میکلسون 480 میلیون دلار

8- مانی پاکیائو 435 میلیون دلار

9- کوین دورانت 425 میلیون دلار

10- لویس همیلتون 400 میلیون دلار

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثروتمندترین ورزشکارهای یک دهه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین ورزشکارهای یک دهه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید