بهترین پکیج فروش دوربین های مدار بسته کدام است؟

به گزارش وبلاگ نیما، امروزه بیشتر افراد برای حفظ امنیت و حراست از محل مورد نظرشان اولین کاری که به نظرشان می رسد استفاده از تجهیزات دوربین مداربسته می باشد. اما در این رابطه دغدغه های زیادی وجود دارد و آن این است که این تجهیزات مدار بسته را از فروشگاه تهیه کنیم یا شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، شرکت ها و فروشگاه های زیادی در زمینه واردات، فروش،نصب دوربین مداربستهو تجهیزات آن وجود دارند آیا همه این فروشنده ها معتبر هستند ؟ و یا گارانتی مناسبی به مصرف کننده ارائه می کنند؟

بهترین پکیج فروش دوربین های مدار بسته کدام است؟

شرکت الکامپ یکی از وارد نمایندگان دوربین های مدار بسته با برندهای PElCOTECH , UNIMO ,SIEMSNCE با توجه به اینکه خود بطور مستقیم وارد نماینده این دوربین ها و قطعات جانبی بوده همواره نیازهای مشتری را با بهترین کیفیت موجود، ارائه قیمت رقابتی و ارائه پشتیبانی طولانی مدت توانسته نیازهای مشتری را در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات مطابق به نیازهای مختلف در قالب پکیج های ارائه شده برآورده کند شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره و خرید دوربین مدار بسته به اینجا مراجعه نمایید . که در ادامه به بررسی دوربین های ارائه شده می پردازیم:

دوربین های مداربسته برند PElCOTECH

این دوربین های مداربسته بهترین دوربین های ارائه شده از سوی شرکت الکامپ می باشد که دارای بالاترین کیفیت و رزولشن تصویر می باشد که دلیل بالا بودن تصاویر ارسالی آن استفاده از تراشه شرکت SONY در قلب آن می باشد و همچنین دارای گارانتی 5 ساله از سوی شرکت است که معمولاً هیچ شرکتی چنین خدماتی را ارائه نمی دهد.

دوربین های مدار بسته UNIMO

این دوربین ها کیفیت قابل قبولی ارائه می دهد و از جمله دوربین های اقتصادی می باشد و پیکیج هایی که شرکت با این دوربین ها ارائه می دهد دارای 2 سال گارانتی و با قیمت و تعداد دوربین های مختلف می باشد.

دوربین های مدار بسته SIEMENCE

این دوربین ها، ارزان ترین دوربین های ارائه شده از سوی شرکت می باشند و برای استفاده عادی هستند و دارای یکسال گارانتی هم می باشند.

پکیج فوق حفاظتی دوربین مداربسته و سارقگیر

اگر به دنبال یک سیستم کاملاً حفاظتی برای محیط خودتان هستید حتماً در کنار دوربین مداربسته از سیستم سارقگیر اماکن نیز باید استفاده کنید، دوربین مداربسته را معمولاً در پروژه های مختلف به عنوان یک سیستم بازدارنده به حساب می آورند، بزرگترین ایرادی که در دوربین مداربسته وجود دارد این است که شما بعد از ورود به محیط تان متوجه ورود سارق به محل مورد نظرتان خواهید شد و بعد از آن باید به دستگاه ذخیره ساز تصاویر دوربین مداربسته مراجعه کنید و تصاویر دوربین مداربسته خودتان را چک کنید و با بک آپ دریافت از دستگاه ذخیره ساز تصاویر تصاویر دوربین مداربسته خودتان را به پلیس آگاهی تصمیم تحویل دهید.

بزرگترین عیب سیستم مدار بسته همین است که شما بعد از به سرقت رفتن مکان مورد نظر فقط با یک فیلم ضبط شده از تصاویر سارق باید به دنبال سارقتان بروید، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه حفاظت محل مورد نظرتان را به صددرصد برسانید از سارقگیر اماکن در کنار دوربین مداربسته استفاده کنیم به این دلیل که ما می خواهیم به محض ورود به محل مورد نظرتان سیستم سارقگیر عمل کند و با به صدا در آمدن سیستم آلارم باعث می شود شخص ثالث فورا محل شما را ترک کند.

از بزرگترین مزیت های سیستم سارقگیر اماکن این است که سنسورهای این دستگاه ها با تشخیص هرگونه حرکتی در محیط شما به صدا درآمده و همسایگان شما نیز متوجه شده و سریعاً اقدامات لازم را در خصوص دستگیری سارق انجام خواهند داد.

سیستم سارقگیر اماکن به این دلیل مکمل دوربین مداربسته است که شما با دوربین مداربسته تصویر شخص ثالث سارق را ضبط و ذخیره خواهد کرد و با نصب سیستم سارقگیر نیز به محض ورود شخص ثالث به محل آن دستگاه شروع به زدن آلارم میکند و سریعاً نیز به شما تماس می گیرد، حتما در هنگام خرید دوربین مدار بسته یک پکیج سارقگیر اماکن نیز خریداری کنید تا امنیت مکان مورد نظرتان را 100% تضمین کنید.

شرکت الکامپ با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش روز افزون ارز همچنان حامی مشتری بوده و با ثابت نگه داشتن قیمت ها دست مشتری برای خرید بهتر از تجهیزات مدار بسته باز گذاشته است. همچنین با قرار دادن ضمانت بی قید و شرطی که برای محصولات مخصوصاً برند PElCOTECH قرار داده در زمینه پشتیبانی به جرأت می توان گفت که بی رقیب است بطوریکه در صورت ایجاد برخی از مسائل غیرفیزیکی در دوربین مداربسته مانند ساعقه و نوسان برق که خیلی از شرکت ها ارائه خدمات به دستگاه هایی که در اثر این خطرات دچار مشکل شده اند سرباز می زنند و خدماتی به مشتری ارائه نمی دهند. در صورتیکه شرکت الکامپ بدون هیچ بهونه ای جنس سوخته مشتری را با جنس نو تعویض می کند.

همچنین اگر جنس آسیب دیده دارای مشکل فیزیکی باشد شرکت با دریافت هزینه اندکی هم مشکل ظاهری دستگاه و هم مشکل فنی حل می کند که در صورتیکه اگر دستگاه با گارانتی شرکت دیگر باشد در صورت ایجاد مشکل فیزیکی باید در همان لحظه قید ارائه خدمات از سوی شرکت گارانتی از سر بیرون کرد.

شرکتها و فروشگاه های زیادی در زمینه تجهیزات مداربسته ادعا می نمایند که خودشان وارد نماینده اصلی دوربین هستند و با استفاده از تجربه وکارشناسان خبره ای که دارند می توانند به بهترین شکل ممکن بهترین نقاط برای نصب دوربین ، بهترین نوع و با کیفیت ترین دوربین ها را به مشتری معرفی نمایند و بفروش برسانند . اما بعد از اینکه فروش انجام شد و نوبت به پشتیبانی رسید از ارائه خدمات سرباز می زنند و در ارائه خدمات به مشتری را قول های پوچی می دهند و به آن می دهند.

شرکت الکامپ در این مورد به مشتریان گرامی توصیه می کند اگر قصد خرید تجهیزات مداربسته دارید این تجهیزات را از شرکت هایی تهیه کنید که دارای جواز کسب معتبر از سوی اتحادیه باشد تا بعداً دچار چنین مسائل گفته شده نشوند که از مزایای رعایت این امر عبارت از :

  • شرکتی که دارای جواز معتبر می باشد، تجهیزات معتبر و با کیفیتی وارد می کند که کمترین مشکل را ایجاد می کند و بیشترین بازدهی را به مشتری ارائه می دهد.
  • شرکت معتبر همانگونه که در بالا به آن اشاره شد گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی به مشتری ارائه می هد که از مهمترین تفاوت یک شرکت معتبر با دیگر شرکت ها و فروشگاه های متفرقه می باشد.
  • در آخر اگر تجهیزاتی که از شرکت معتبر تهیه کرده باشیم در موقع ارائه خدمات، شرکت مربوطه از انجام کار ممانعت کند مشتری می تواند با مراجعه به اتحادیه این مشکل را از سوی اتحادیه پیگیری کند.
  • در نظر داشته باشید اتحادیه این مسائل را زمانی پیگیری می کند که مشتری تجهیزاتش را از محل دارای جواز کسب از اتحادیه خریداری کرده باشد و در غیراینصورت هیچ کمکی به مشتری نمی کند.

با توجه به مطالب فوق دریافتیم که برای خرید دوربین و تجهیزات مدار بسته آن بصورت پکیج یا جداگانه، با کیفیت مناسب و پشتیبانی قابل قبول، بهتر است که دوربین های مداربسته را از شرکتهایی خریداری کنید که دارای پروانه کسب معتبر از سوی اتحادیه باشند که در این زمینه دغدغه ای برای کاربر وجود نداشته باشد و اگر هم مسئله ای در این زمینه بوجود آمد بتوان آنرا از طریق اتحادیه پیگیری کرد. که شرکت الکامپ در این با 17 سال سابقه مفید در این زمینه و داشتن این جواز از سوی اتحادیه همواره توانسته نیازهای مشتری را با تأمین تجهیزات با کیفیت، قیمت رقابتی و پشتیبانی معتبر و طولانی مدت در این زمینه بخوبی برطرف سازد.

مشتریان گرامی در صورتی که تمایل به خرید از شرکت الکامپ را دارند می توانند با شماره گیری 02188552766تماس گرفته تا از کارشناسان شرکت راهنمایی های لازم را در یافت نمایند و یا در صورت کسب اطلاع از آدرس و استعلام قیمت دوربین مداربسته شرکت الکامپ می توانند به وب سایت شرکت به نشانیhttps://amniatcctv.com/ مراجعه نمایند تا اطلاعات لازمه را دریافت نمایند.

منبع: فرارو

به "بهترین پکیج فروش دوربین های مدار بسته کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پکیج فروش دوربین های مدار بسته کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید