توانایی انجام روزانه 1200 تست کرونا در انستیتو پاستور

به گزارش وبلاگ نیما، رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از 10 برابر افزایش یافت و توانایی انجام روزانه 1200 تست در پاستور وجود دارد.

توانایی انجام روزانه 1200 تست کرونا در انستیتو پاستور

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نیما، علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه تمام نمونه های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد، گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.

بیگلری گفت: در طی هفته گذشته علاوه بر راه اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانائی انجام روزانه 1200 تست در پاستور وجود دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاه های راه اندازی شده هم در جریان است، گفت: با این اقدام در حال حاضر در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می نمایند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام به عنوان کار عالی (Best practice) نام می برد.

وی از رهنمود ها و حمایت های وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه و نیز همکاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعی شبانه روزی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توانایی انجام روزانه 1200 تست کرونا در انستیتو پاستور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی انجام روزانه 1200 تست کرونا در انستیتو پاستور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید