ویروس کرونا؛ آلودگی کیت های تشخیص کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ نیما، یک دانشمند ارشد فدرال آمریکا گفت: کیت های تشخیص ویروس کرونا که دولت این کشور تهیه و به آزمایشگاه های آتلانتا ارسال کرده است، آلوده هستند.

ویروس کرونا؛ آلودگی کیت های تشخیص کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگار به دنبال ورود و انتشار ویروس کرونا به ایالات متحده، دولت دستور تهیه و ارسال تجهیزات لازم یعنی کیت های تشخیص این ویروس به ایالات مختلف این کشور به ویژه آتلانتا را صادر کرد.

پس از اعلام و ابلاغ این دستور، یکی از مقامات ارشد فدرال آمریکا از آلوده بودن این کیت های تشخیصی خبر داد.

اهمیت این خبر تا اندازه ای است که در زمانی که دولت آمریکا در تلاش برای آماده سازی اولیه خود درخصوص مواجهه با ویروس قرار گرفته است، مسائل بالقوه آزمایشگاه برای برخی از مسئولان به اولویت اصلی داخلی تبدیل شده است. اما دولت ترامپ به طور علنی درباره نگرانی های خاص سازمان غذا و دارو درباره آزمایشگاه آتلانتا تا به امروز چیزی نگفته است.

مقامات ارشد آمریکا چیزی درباره آنچه این مقام فدرال آمریکا یافته بیان نمی کنند این درحالی است که آزمایشگاه های CDC در آتلانتا فرمول آزمایش تست کرونا را از دولت دریافت کرده و تنها توانسته تعداد کمی را مورد آزمایش قرار دهد، گویا این کیت ها آلوده بودند معضلی که سازمان های متعددی را در این کشور درگیر کرده است.

: ویروس کرونا؛ اعزام تیم ویژه به واشنگتن/ بیش از 50 تن مورد آزمایش قرار گرفتند

طبق اظهارات مقامات بهداشتی آمریکا هفته آینده پیک ابتلای به کووید 19 در این کشور خواهد بود و ایالات متحده بعد از چین و کره جنوبی بیشترین آمار مبتلایان را خواهد داشت و این در حالی است که دولت این کشور تنها درصد کمی از افراد مشکوک را مورد آزمایش قرار داده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و خدمات انسانی ایالات متحده تنها 3600 نفر را برای ویروس آزمایش کرده است؛ هنوز مشخص نیست که دلیل این تاخیر در آزمایش ها کیت های آلوده آتلانتاست یا خیر، اما آنچه واضح است اینکه این کیت ها آلوده بوده و شیوع بیماری در آمریکا به سرعت در حال گسترش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ویروس کرونا؛ آلودگی کیت های تشخیص کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا؛ آلودگی کیت های تشخیص کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید