آلودگی کیت های آزمایش ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ نیما به نقل از اکیسوس، دولت آمریکا از این آزمایشگاه برای ساخت کیت های تست و آزمایش ویروس کرونا استفاده می کرد و با افزایش نگرانی ها در این زمینه دولت ترامپ دستور داده تحقیقات مستقلی در این آزمایشگاه صورت بگیرد. همچنین فرایند ساخت کیت های یادشده در این آزمایشگاه متوقف و به نقطه ای دیگر منتقل شده است.

آلودگی کیت های آزمایش ویروس کرونا در آمریکا

در عین حال دولت آمریکا به پنهان کاری شدید در خصوص آنچه که در آزمایشگاه آتلانتا اتفاق افتاده روی آورده و اداره دارو و غذای آمریکا از افشای آنچه که در این آزمایشگاه موجب نگرانی شده، خودداری می نماید.

این آزمایشگاه که زیرمجموعه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا محسوب می گردد، کیت های کوچکی را برای تست ویروس کرونا ابداع نموده بود تا در سراسر آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد. استفان هان کمیسیونر اداره غذا و داروی آمریکا گفته که نهادهای دولتی آمریکا در حال همکاری با یکدیگر هستند تا این مشکل را حل نمایند.

بر اساس آمار منتشر شده رسمی در آمریکا تا به حال 3600 نفر در این کشور برای پی بردن به ابتلای احتمالی به ویروس کرونا مورد آزمایش و کنترل قرار گرفته اند و تعیین نیست چند نفر از آنها با کیت های آلوده در تماس بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آلودگی کیت های آزمایش ویروس کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی کیت های آزمایش ویروس کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید