نصیریان دوست: تارتار با ما قرارداد دارد و استعفای رسمی نداده است، انتظار داریم که در تمرینات حاضر گردد

به گزارش وبلاگ نیما، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که مدیران این باشگاه و طرفداران نفت، از مهدی تارتار انتظار دارند که او در تمرینات این تیم شرکت کند.

نصیریان دوست: تارتار با ما قرارداد دارد و استعفای رسمی نداده است، انتظار داریم که در تمرینات حاضر گردد

مهران نصیریان دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نیما، درخصوص کناره گیری مهدی تارتار از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تارتار هنوز استعفای رسمی به باشگاه ارائه ننموده است. او از مربیان خوشنام و جوان ماست و احترام زیادی برای این مربی قائل هستیم. از تارتار بابت زحماتش تشکر می کنیم و به او اعتقاد داریم.

وی با اشاره به مسائل مالی نفتی ها توضیح داد: ما همانند سایر تیم های لیگ رجحان، با مسائل زیادی روبه رو بودیم که با کوشش های اعضای هیئت مدیره و مسئولان استانی، این مسائل به زودی از طرف اسپانسرهای باشگاه حل می شود. قرار است تا آینده نزدیک، منابع مالی خوبی عاید ما شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره اظهارات تارتار مبنی بر اینکه او به هیچ وجه به این تیم بازنمی شود، گفت: از او انتظار داریم همانطور که تیم را تاکنون با جدیت راهنمایی نموده، امروز (سه شنبه) با دستیاران خود به تمرینات بازشود. تارتار باید بداند طرفداران مسجدسلیمانی انتظار دارند که در تمرینات حاضر شود و با جدیت به کارش ادامه دهد. اردوهای خیلی خوبی در تهران پشت سر گذاشتیم و به جز عدم پرداخت به بازیکنان و با وجود مسائل مالی، الزامات تیم را فراهم کردیم.

به بازیکنان و مربیان چکی دادیم که تا 24 مهر، 20 تا 30 درصد از مبالغ قراردادشان را پرداخت خواهیم کرد.، نصیریان دوست ضمن بیان این جمله به وبلاگ نیما گفت: 24 مهر، تاریخی است که ما به اعضای تیم قول دادیم و احتمالاً این مبلغ را امروز یا فردا پرداخت خواهیم کرد. تارتار هنوز به مسجدسلیمان نیامده و انتظار داریم به احساسات طرفداران پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه به بازیکنان و مربیان تیم حق می دهد که بابت مسائل گلایه داشته باشند، اظهار داشت: سایر تیم ها از جمله پیکان و صنعت نفت، تاکنون پولی نگرفته اند. حتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم 10 درصد از قرارداد خود را گرفته اند و قول می دهم مسائل به زودی حل می شود. ما با تارتار قرارداد یک ساله داریم. از او انتظار می رود به احترام طرفداران و قرارداد خود، به تیم بازشود و بازی های آینده را با پشتکار دنبال کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصیریان دوست: تارتار با ما قرارداد دارد و استعفای رسمی نداده است، انتظار داریم که در تمرینات حاضر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیریان دوست: تارتار با ما قرارداد دارد و استعفای رسمی نداده است، انتظار داریم که در تمرینات حاضر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید