از برانکو تخفیف نمی خواهیم، تاج جدی تر باشد، به کالدرون حق می دهم

به گزارش وبلاگ نیما، محمدحسن انصاریفرد درباره گلایه های گابریل کالدرون از مسائل اقتصادی و عدم دریافت مطالباتش، گفت: تا حدودی به کالدرون حق می دهم چون مبلغی که باید تا این تاریخ پرداخت می کردیم را انجام نداده ایم. قول داده ایم تا قبل از بازی نفت مسجدسلیمان حدود 12، 13 درصدی که به بازیکنان و مربیان داده ایم، را بیشتر کنیم.

از برانکو تخفیف نمی خواهیم، تاج جدی تر باشد، به کالدرون حق می دهم

وی ادامه داد: آقای کالدرون نزدیک به 75 هزار دلار گرفته است. به یاری هایش هم پول زیادی نداده ایم. تا قبل از بازی نفت مسجدسلیمان پرداختی خواهیم داشت. با یک حامی اقتصادی قرداد بسته ایم و تا قبل از بازی با نفت از آن رونمایی می کنیم. اگر رونمایی اتفاق بیافتد درآمدزایی ما روزانه می گردد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید نمود: قرارداد ما با اپراتور برقرار است و مسئله ای نداریم. با یک اپراتور دیگر هم قرارداد بسته ایم که اگر جور گردد درآمد روزانه ما برقرار است.

انصاریفرد در مورد احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس تاکید نمود: با خود بشار و مدیر برنامه اش صحبت کردیم و مسئله ای نیست. دریافتی او کم بوده ولی قراردادش را پرداخت می کنیم.

انصاریفرد از جلسه با کالدرون برای معین شرایط جذب بازیکنان جدید اطلاع داد و گفت: امروز جلسه ای با کالدرون داریم. ایشان درخواست جذب مهاجم و هافبک را داده است که چند گزینه را معرفی نموده ایم. سوابق و فیلم های بازیکنان را به کالدرون خواهیم داد تا نیم فصل بازیکنان جدید را اضافه کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی جونیور براندائو مهاجم برزیلی تاکید نمود: هنوز صحبت نشده است. باید ببینیم کالدرون چه کسانی را می خواهد از لیست خارج کند. سرمربی تیم تا چند روز دیگر اعلام می نماید که برنامه اش برای نیم فصل چیست. تا الان کالدرون یک مهاجم نوک و یک هافبک پشت مهاجم خواسته است.

انصاریفرد در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه پرسپولیس جونیور را خریده و مبلغ دریافتی این بازیکن تا الان چقدر بوده است؟ گفت: آن خرید اجرا شده و کاری نمی گردد کرد مگر در نیم فصل که بتوانیم کار خوبی انجام بدهیم. براندائو تا اینجا 150 هزار دلار گرفته است.

وی در مورد احتمال انتقال جونیور به باشگاه بلغارستانی گفت: اگر کالدرون اعلام کند، با مدیربرنامه این بازیکن صحبت می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه از آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: از زمانی که ما به پرسپولیس آمده ایم، چند مشکل اساسی داریم. یکی برای برنامه بازی ها است. تیم های دیگر 11 بازی در روزهای تعطیل دارند ولی ما دو روز در تعطیلات بازی می کنیم. این اجحاف است. آقای فتاحی گردن نمی گرفت ولی ما به ایشان ثابت کردیم.

انصاریفرد ادامه داد: بحث دوم بحث انضباطی است. 9 محروم داشتیم که خیلی هایش را مستحق نبودیم مثل شجاع خلیل زاده که گزارش داور دال بر محرومیتش نبود. نه کمیته انضباطی و نه استیناف هیچگونه مدرکی نداشتند که شجاع را محروم نمایند. ما خیلی اعتراض کردیم. برای فرشاد احمدزاده هم همین رخ داد. نمی خواهم اسم ببرم؛ به یکی از مسئولان گفتم آقای فلانی ما گلایه داریم ولی ایشان پاسخ داد که از بالا گفته اند این احکام را اعمال کنیم! حتی به آقای تاج گلایه کردم.

وی اظهار کرد: نمونه آخرش هم کالدرون بود که گفته بود نسبت به موضع داوری ایراد دارم و دوست دارم نتایج در زمین معین گردد و حرفی از استقلال نزد. نفهمیدیم چه کسی رای کالدرون را داده است. روز یکشنبه با آقای حسن زاده پیامکی صحبت کردم. ایشان هم گلایه داشت. من هم گفتم به ناحق چند حکم داده اید. حسن زاده گفت من الان 40 روز است که به فدراسیون نمی روم. بنده گفتم که اگر نمی روید پس چه کسی حکم صادر می نماید؟

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه انتظار دارد در حق پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا اجحاف نگردد، تاکید نمود: همه تشویق می نمایند تماشاگران به ورزشگاه بیایند ولی شما تماشاگران را از ورزشگاه دور می کنید. انتظار داریم تاج و مسئولان فدراسیون رسیدگی نمایند. گاهی اوقات نمی توانیم جواب طرفداران خودمان را هم بدهیم. ما هر روز داریم اعتراض می کنیم و بیانیه می دهیم و از مواضع پرسپولیس دفاع می کنیم. امیدواریم آقای تاج جدی تر باشند و حق پرسپولیس را بدهند تا صحبت های قبلی مبنی بر اینکه تیم ما بر اساس نتایج مهندسی قهرمان شده است، دیگر نباشد.

انصاریفرد در خاتمه در پاسخ به این سئوال که شرایط شکایت برانکو ایوانکوویچ و توافق با این مربی به کجا رسید؟ گفت: با برانکو توافق می کنیم. دارند بحثی را مطرح می نمایند که درست نیست. ما دنبال تخفیف دریافت از برانکو نیستیم. دو بحث است؛ یکی حق برانکو و یکی هم حق باشگاه. انتظار داریم برانکو با ما در فضای محبت آمیز نسبت به حق خودش و باشگاه روی یک رقم به توافق برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از برانکو تخفیف نمی خواهیم، تاج جدی تر باشد، به کالدرون حق می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برانکو تخفیف نمی خواهیم، تاج جدی تر باشد، به کالدرون حق می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید