مونتاژ محصولات ماشین سازی تبریز در کشورهای آفریقایی

به گزارش وبلاگ نیما، مدیرعامل ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه این شرکت انواع صادرات به آلمان، چین، اوکراین، ترکیه، روسیه و آفریقای جنوبی را دارد، گفت: بسیاری از کشورهای آفریقایی خواهان راه اندازی واحد مونتاژ محصولات شرکت ماشین سازی تبریز در کشورهای خود هستند.

مونتاژ محصولات ماشین سازی تبریز در کشورهای آفریقایی

به گزارش وبلاگ نیما از تبریز، علی اکبر خادم اصل در جریان بازدید وزیر صنایع جمهوری چک از شرکت ماشین سازی تبریز، با اشاره به اینکه قبل از وزیر صنایع چک میزبان هیئت های مختلفی از چک بودیم، گفت: با این شرکت که سازنده اصلی ماشین سازی تبریز است، تفاهم نامه هایی را از گذشته داریم که خواستار عملی تر شدن این تفاهم نامه ها هستیم.

وی، با بیان اینکه تفاهم نامه های فاینانس و همکاری فی ما بین امضا شده است، اضافه نمود: اکنون زمان عملیاتی کردن آن است، ضمن اینکه ماشین سازی تبریز 50 سال است با تکنولوژی و ماشین آلات جمهوری چک در حال فعالیت است و به ادامه همکاری با چک علاقمندیم.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز گفت: خواستار ایجاد طرحی در این شرکت از سوی جمهوری چک هستیم تا بتوانیم از نظر سرمایه گذاری و تکنولوژی توسعه دهیم.

خادم با اشاره به اینکه در دیدار با نعمت زاده، وی قول راه اندازی ماشین سازی مدرن را داد، ابراز داشت: در حال حاضر، طرحی نیز برای ارتقا تکنولوژی این شرکت تهیه و تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت انواع صادرات به آلمان، چین، اوکراین، کل بازار ترکیه، روسیه، آفریقای جنوبی را داریم، خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورهای آفریقایی خواستار راه اندازی واحد مونتاژ محصولات شرکت ماشین سازی تبریز در کشورهای خود هستند.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز، با بیان اینکه اکنون در یونان و اتریش و آلمان دفتر نمایندگی فروش داریم، ابراز داشت: این شرکت یک برند بین المللی است و بازارهای جدید زیادی در آذربایجان، افغانستان، عراق و آسیای میانه داریم و می تواند برای رشد و توسعه این شرکت و افزایش صادرات ماشین آلات آن مؤثر باشد.

خادم با اشاره به اینکه در خاورمیانه ماشین سازی یک شرکت تولیدی منحصر به فرد است و می تواند صندلی خوبی برای سرمایه گذاران در این شرکت باشد، گفت: افق بسیار خوبی برای همکاری های آینده سرمایه گذاران در این مجموعه متصور هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه ماشین سازی می تواند تا فوق لیسانس نیروهای متخصص و توانمندی را آموزش داده و تربیت کند، اضافه نمود: از ماشین سازی تبریز، 12 شرکت جدید متولد شده است که این موضوع نشان از اهمیت آن دارد.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز در سرانجام با تاکید بر اینکه ریخته گری ماشین سازی بزرگ ترین ریخته گری خاورمیانه است که نیاز به توسعه و نوسازی دارد، خاطر نشان کرد: خواستار راه اندازی ریخته گری فولاد در شمال غرب هستیم، ضمن اینکه جهت بازسازی خطوط ریخته گری موجود و طرح توسعه آن امکان همکاری وجود دارد.

منبع: تسنیم

به "مونتاژ محصولات ماشین سازی تبریز در کشورهای آفریقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتاژ محصولات ماشین سازی تبریز در کشورهای آفریقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید