طرز تهیه چیز کیک لیمو

به گزارش وبلاگ نیما، بطور کلی کیک های پنیری بر اساس نوع تهیه به دو دسته پخته شده و پخته نشده یا همان یخچالی تقسیم می شوند. اگر قصد تهیه یک دسر شگفت انگیز در کمترین زمان را دارید، چیز کیک لیمویی با پایه بیسکوئیت انتخاب خوبی خواهد بود. همچنین با کلیک بروی نام کیک های پنیری به سایر دستورهای این نوع دسر دسترسی خواهید داشت

طرز تهیه چیز کیک لیمو

به گزارش وبلاگ نیما به نقل از هفت گنج،چیز کیک از آن دسته دسرهایی است که انواع آن را به راحتی می توان تهیه کرد و مهم تر اینکه مورد پسند همه است. اما چیز کیک لیمویی یک ویژگی منحصر بفرد دارد.

مواد لازم چیز کیک لیمو

بیسکویت پودر شده250 گرم
کره ذوب شده125گرم
تخم مرغ3 عدد
شکر110گرم
پنیر خامه ای750گرم
پوست لیموی رنده شده1 قاشق سوپ خوری
آبلیموی تازه 60میلی لیتر4/1پیمانه

طرز تهیه چیز کیک لیمو

  1. قالب کمربندی 23 سانتی متری را با فویل بپوشانید . فر را با حرارت 180درجه سانتی گراد گرم کنید . بیسکویت پودر شده را با کره ذوب شده مخلوط نموده کف قالب پرس کنید و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید .
  2. شکر و تخم مرغ ها را با همزن برقی بزنید تا شکر جذب تخم مرغ گردد پنیر خامه ای را اضافه نموده ؛ پوست لیمو و آبلیموی تازه را نیز به مواد بیافزایید مواد را هم بزنیدتا ترکیب کاملا صاف و یکدست گردد . مواد را داخل قالب ریخته و به مدت یک ساعت در فر بپزید .
  3. سپس فر را خاموش نموده در فر را به حالت نیمه باز در آورده تا چیز کیک خنک گردد سپس به مدت یک شب در یخچال قرار دهید بهتر است بعد از خنک شدن روی چیز کیک رابپوشانید سپس در یخچال قرار دهید .این چیز کیک را می توانید به مدت سه روز در یخچال نگه داری کنید و به هیچ عنوان قابلیت فریزر کردن ندارد و در حین حال این جیز کیک را نمیتوان در مایکروویوآماده نمود.
منبع: جام جم آنلاین

به "طرز تهیه چیز کیک لیمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه چیز کیک لیمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید