رئیس جمهوری فرا رسیدن نوروز را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت

به گزارش وبلاگ نیما، رئیس جمهور در پیغام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز و شروع سال 1399 هجری شمسی را به سران کشور های حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.

رئیس جمهوری فرا رسیدن نوروز را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نیما، رئیس جمهور در پیغام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز و شروع سال 1399 هجری شمسی را به سران کشور های حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.

روحانی در این پیغامها، با تبریک و تهنیت شروع سال 1399 هجری شمسی، فرا رسیدن نوروز باستانی، فصل شکوفایی زمین، گفت: نوروز، این سنت کهن و باشکوه، پیغام آور عشق و مهرورزی است و بهار، دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت، جلوه گری قدرت لایزال الهی و فصل نو شدن و هنگامه زدودن غبار یأس از تن و جان آدمیان است.

دکتر روحانی در این پیغام افزوده است: نوروز سال جاری متأسفانه با ورود ویروس کرونا به ایران و بسکمک از کشور ها همزمان شده و طبیعی است که به لحاظ ارتباط روزانه کشور های ما با یکدیگر، احتیاج به همکاری برای عبور از بحران ناشی از این ویروس خطرناک را بیش از گذشته ضروری ساخته است.

در پیغام تبریک رئیس جمهور ایران به کشور های حوزه تمدن نوروز تاکید شده است: مناسب است با تجمیع امکانات دارویی و درمانی، همدیگر را کمک کنیم تا با غلبه بر این ویروس مهاجم، جشن نوروز را به مراسم تأمین سلامت و برکت ملت های خود تبدیل کنیم.

رئیس جمهور در انتها این پیغام نیز از خداوند متعال سلامتی و موفقیت برای مردم کشور های حوزه تمدن نوروز آرزو نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس جمهوری فرا رسیدن نوروز را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری فرا رسیدن نوروز را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید