خبرنگاران تبیین فرهنگ ایثار رویکرد برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است

به گزارش وبلاگ نیما، اراک - خبرنگاران - مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد اصلی برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در این استان است.

خبرنگاران تبیین فرهنگ ایثار رویکرد برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی عصر پنجشنبه در بیست و هفتمین نشست کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی افزود: فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس در انقلاب اسلامی افتخار بزرگی برای ملت ایران و به خصوص رزمندگان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: امروز مدافعان سلامت با فداکاری ها و از خودگذشتگی هایی که از خود نشان دادند بار دیگر ثابت کردند که رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران در مقاومت است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی از سوم خرداد مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت که در این مدت پیش بینی برنامه های متنوعی را خواهیم داشت.

وی بیان نمود: سال گذشته رویداد بزرگ کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در استان با همکاری همه دستگاه ها و مشارکت مردمی برگزار شد که این رویداد به یک الگوی پیروز برای استان و حتی سایر استان های دیگر شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: امروز استفاده از تجربیات ارزشمندی که به برکت کنگره شهدا در استان به دست آمده برای برگزاری برنامه های آینده یک ضرورت است.

سرهنگ پاسدار کریمی گفت: شعار محوری چهل سالگی دفاع مقدس ما قوی هستیم است که برنامه ها باید حول این شعار کلیدی برنامه ریزی شوند.

وی افزود: امروز که ویروس کرونا کشور را تحت تاثیر قرار داده چهل سالگی دفاع مقدس و نمایش ایثار و فداکاری هایی که در آن ایام انجام شد برای پیشکسوتان بسیار خاطره انگیز و برای جوانان و نوجوانان می تواند تاثیرات مناسبی را ایجاد کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزاری نهضت های روایتگری با حضور رزمندگان دفاع مقدس، ناگفته های های تخصصی در خصوص عملیات هایی که استان نقش داشته، تولید کتاب های صوتی، فیلم، انیمیشن،موشن، اینفوگرافیک های تخصصی، معرفی پروژه های صنعتی استان در دفاع مقدس، رونمایی از کتاب های کنگره و دفاع مقدس، المان های تخصصی شهدا، افتتاح مرحله نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و هزاران برنامه های محتوایی دیگر را از جمله برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان نمود.

استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تبیین فرهنگ ایثار رویکرد برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تبیین فرهنگ ایثار رویکرد برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید