خبرنگاران انجام 150 بازرسی از باشگاه های ورزشی ایلام

به گزارش وبلاگ نیما، ایلام - خبرنگاران - دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام گفت: با توجه به از سرگیری فعالیت بعضی رشته های ورزشی 150 بازرسی از باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان در 2 بخش زنان و مردان صورت گرفته است.

خبرنگاران انجام 150 بازرسی از باشگاه های ورزشی ایلام

علی اشرف رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیما گفت: برای جلوگیری از انتشار کرونا در سطح باشگاه ها و همچنین بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن 11 ناظر در 2 بخش زنان و مردان انتخاب شده است و بصورت مستمر بر این اماکن نظارت دارند.

وی اضافه نمود: با توجه به محدودیت پذیرش ورزشکار در این اماکن، فعالیت باشگاه داران به تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز به هیچ باشگاهی در این زمینه تذکر داده نشده است اما در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت برخورد جدی صورت می گیرد.

رحیمی یادآور شد: برابر جلسات برگزار شده با دانشگاه علوم پزشکی استان و بخشنامه ستاد کرونا در وزارت ورزش و جوانان بازگشایی اماکن ورزشی برابر مفاد بخشنامه و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد و به غیر از رشته های ورزشی که در این بخشنامه فعالیت آنها ممنوع شده است مابقی رشته ها با رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

وی تاکید نمود: اخذ کد بهداشتی از سامانه سلامت وزارت بهداشت، تکمیل فرم های خوداظهاری و ارائه آنها به هیات پزشکی بصورت هفتگی، تکمیل فرم تعهدنامه رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل فرم های تاییدیه بهداشتی و ارائه آن به هیات پزشکی از سوی باشگاه داران الزامی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام توضیح داد: آن دسته از باشگاه های ورزشی که پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرند پس از تذکر و عدم رعایت، پلمب خواهند شد.

استان ایلام دارای 342 باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی فعال و 30 هزار ورزشکار سازمان یافته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انجام 150 بازرسی از باشگاه های ورزشی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انجام 150 بازرسی از باشگاه های ورزشی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید