جنگ ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر، هدف فقط پیروزی است

به گزارش وبلاگ نیما، هومن افاضلی امروز عصر در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت در تبریز گفت: ما باید فردا مقابل یک تیم خوب و شاخص که بازیکنان بسیار خوبی دارد و یکی از آن ها عیسی آل کثیر در کورس آقای گلی است، بازی کنیم.

جنگ ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر، هدف فقط پیروزی است

سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: با تلاش همه جانبه بازیکنان مان فردا در لیگ برتر خواهیم ماند. هفته پایانی لیگ برتر است و رقابت در بالا و پایین جدول همچنان برقرار است و فکر می کنم یکی از معدود لیگ هایی است در 19 دوره اخیر که ما به یاد داریم که تا روز پایانی بالای جدول و پایین جدول سرنوشت شان به صورت کامل رقم نخورده و همزمان تلاش فراوانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فاصله ها بسیار کم است و رقابت های فردا حساس خواهد بود، اضافه کرد: چندین تیم در بالای جدول و چندین تیم در پایین جدول رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به سهمیه آسیایی و از سوی دیگر برای فرار از سقوط را دارند.

افاضلی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: بابک مرادی و مسلمی پور به دلیل محرومیت فردا نیستند و شاهین ثاقبی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در خصوص تیمش نیز ابراز داشت: تیم ما کیفیت خوبی دارد و اگر یک مقدار شرایط ذهنی بازیکنان ثبات داشت شاید رتبه ما الان اینجا نبود، ولی به هرحال با توجه به شرایطی که پیش آمده ما هم جزو تیم هایی هستیم که گزینه ماندن یا سقوط از لیگ برتر هستیم. هدف ما در بازی فردا فقط پیروزی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جنگ ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر، هدف فقط پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر، هدف فقط پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید