برنز جایگزین چوب شد ، رونمایی از تندیس ملانیا ترامپ در سرزمین مادری

به گزارش وبلاگ نیما، دو ماه پس از به آتش کشیده شدن مجسمه چوبی، تندیس برنزی بانوی اول آمریکا در چشم اندازهای شهر سوینتسا در جنوب شرقی اسلوونی رونمایی شد.

برنز جایگزین چوب شد ، رونمایی از تندیس ملانیا ترامپ در سرزمین مادری

به گزارش وبلاگ نیما به نقل از گاردین، تندیس برنزی (مانند نسخه چوبی) نتیجه همکاری برد داونی، هنرمند آمریکایی مقیم برلین و یک هنرمند محلی به نام الس مکسی زوپوتس است و در محدود روزنو نزدیک سرزمین مادری و محل تولد ملانیا ترامپ نصب شده است. تندیس برنزی همسر رئیس جمهوری آمریکا درست روی همان تنه درخت نصب شده که پیش تر تندیس چوبی قرار داشت و انتظار می رود خراب کردن آن سخت تر باشد.

مجسمه چوبی ملانیا روز چهارم ژوییه درست همزمان با روز استقلال ایالات متحده به آتش کشیده شد و پس از حدود دو ماه پلیس هنوز عامل آن را پیدا نکرده است. زوپوتس در همان بیمارستانی به جهان آمده که خانم ترامپ در آن متولد شده و همین امر هنرمند اسلوونیایی را به فکر ساختن مجسمه ای از یکی از مشاهیر کشورش و شهر سوینتسا انداخته است.

شاید در نگاه اول مجسمه برنزی چندان شبیه ملانیا ترامپ نباشد اما لباسی که تن مجسمه است، از لباس بانوی اول آمریکا در جشن شروع دوران ریاست جمهوری دانلد ترامپ الهام گرفته شده و البته رنگ مجسمه چوبی خیلی خوب این شباهت را به ذهن بینندگان متبادر می کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برنز جایگزین چوب شد ، رونمایی از تندیس ملانیا ترامپ در سرزمین مادری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز جایگزین چوب شد ، رونمایی از تندیس ملانیا ترامپ در سرزمین مادری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید