خبرنگاران تهدید بمب گذاری در نزدیکی محل شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا

به گزارش وبلاگ نیما، تهران- خبرنگاران- پلیس فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسلیوانیا بامداد شنبه گفت که به دلیل دریافت پیام تهدید بمب گذاری در نزدیکی محل شمارش آرا در این شهر، اطراف این محل تخلیه شد.

خبرنگاران تهدید بمب گذاری در نزدیکی محل شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا

به گزارش وبلاگ نیما از شبکه سی بی اس، پلیس فیلادلفیا بیان نمود که با دریافت دو تماس در مورد تهدید بمب گذاری در محل نزدیکی شمارش آرا، محل تخلیه شد اما نیروهای خنثی سازی هیچ بمبی را پیدا نکردند.

به دنبال تماس در مورد تهدید بمب گذاری حرکت تمام اتوبوس ها و متروهای در این محل متوقف شدند.

تهدید به بمبگذاری در حالی صورت می گیرد که با نزدیک شدن به اتمام شمارش آرا انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، هوادارن بایدن نامزد دموکرات ها و ترامپ نامزد جمهوریخواهان در محل شمارش آرا در فیلادلفیا تجمع کرده اند.

با نزدیک شدن به اتمام شمارش آرا در پنسیلوانیا و احتمال بالای اعلام پیروزی بایدن، فعالان مخالف ترامپ طرفداران بایدن در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن بزرگ در خیابان های فیلادلفیا هستند.

فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا است. جو بایدن شانس زیادی برای پیروزی در این ایالت دارد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن در حالی که تا دیروز از رقیب انتخاباتی خود در ایالت های جورجیا و پنسیوانیا عقب افتاده بود با از سرگیری شمارش آرای پستی از ترامپ جلو بزند و با ادامه شمارش آرا اختلاف میان آنان هر چه بیشتر می شود.

در حال حاضر بایدن با دو هزار رای در جورجیا و 13 هزار رای در پنسیلوانیا از ترامپ پیشتاز است.

طبق آخرین اخبار بایدن تا کنون توانسته 264 رای الکترال کسب کند و تنها به 6 رای الکترال دیگر برای پیروزی در انتخابات 2020 نیازمند است. این در حالی است که ترامپ 214 رای الکترال دارد و راستا طولانی برای کنار زدن رقیب خود دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تهدید بمب گذاری در نزدیکی محل شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهدید بمب گذاری در نزدیکی محل شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید