اخبار مجلس

تزریق روزانه واکسن به 350 داوطلب زنجانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه به 350 داوطلب زنجانی واکسن کنژوگه تزریق می گردد و تا سه روز آینده واکسیناسیون دُز اول به اتمام می رسد.

9 خرداد 1400

برگزاری انتخابات در بولیوی، اکوادور و پرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارین پالیسی، بولیوی فردا یکشنبه صحنه برگزاری دور دوم انتخابات محلی خواهد بود؛ رقابت هایی که می تواند منجر به افزایش قدرت هواداران ایوو مورالس گردد.

10 اردیبهشت 1400

آخرین شرایط جاده ها، انسداد شریانی 3 محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

4 اسفند 1399

تخلفات سهام عدالت به قوه قضائیه ارجاع می گردد

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش تخلفات مرتبط با سهام عدالت به صحن مجلس اطلاع داد و گفت: هفته آینده درخصوص اعمال ماده 234 در رابطه با پرونده تخلفات ترخیص کالاها و عدم رعایت ضوابط، رای گیری می گردد.

7 بهمن 1399

وام یک میلیون تومانی به حساب چه کسانی واریز شد؟

دانشمندی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت اطلاع داد.

18 دی 1399

چگونه مسئله آب زاینده رود و اصفهان مزمن شد؟

مهدی فصیحی هرندی کارشناس محیط زیست در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: در آستانه تجمع دیگری از سوی کشاورزان و حقا به داران مناطق شرق استان اصفهان، بار دیگر مسائل آب اصفهان و زاینده رود پررنگ شده است. پرسشی که در عنوان یادداشت مطرح شده به نظر می رسد سال ها...

21 آذر 1399

خبرنگاران هر اپلیکیشنی شاد نیست

تهران - خبرنگاران - آموزش مجازی و آنلاین نخستین تجربه اغلب کشورها است که در پی شیوع ویروس میکروسکوپی و شاخ دار کرونا در مدارس و دانشگاه های سراسر دنیا آغاز شد و با آغاز این نخستین تجربه شیادان فضای مجازی نیز بیکار ننشستند و شیوهای نوینی برای کلاهبرداری...

29 آبان 1399

آمار واقعی فوتی های تهران از زبان استاندار

خبرنگاران : استاندار تهران در خصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر 136 فوتی کرونا در تهران در روز گذشته گفت: 136 فوتی اعلام شده فوتی های قطعی این بیماری نبودند، در کل استان تهران در روز گذشته 68 نفر فوتی قطعی...

19 آبان 1399

مرزهای تجاری نیازمند مدیریت واحد هستند

رئیس اتاق اهواز با تأکید بر اینکه عوامل داخلی و خارجی در ایجاد مسائل پیش آمده در جهت توسعه صادرات به کشور عراق تأثیرگذار هستند، گفت: به عنوان مثال در مرز چذابه که یکی از گذرگاه های رسمی ایران در تجارت با این کشور محسوب می شود، نهادهای مختلفی در اعمال تصمیم...

7 آبان 1399

خبرنگاران فوتبال، سوژه مورد علاقه مجلسی ها؛ نمایندگان با جدیت پیگیر ماجرای ویلموتس شدند

تهران- خبرنگاران- نمایندگان مجلس با اظهارتی صریح نشان دادند که در ماجرای مارک ویلموتس به دنبال برخورد با خاطیان هستند.

14 مهر 1399

آخرین دفاع اکبر طبری: تمام اتهاماتم را رد می کنم

طی روز های گذشته جلسات رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری و دیگر متهمان پرونده به ریاست قاضی بابایی برگزار گردید و متهمان هر یک به بیان اخرین دفاع خود پرداختند. امروز سه شنبه نیز اخرین جلسه این دادگاه برگزار گردید.

10 مهر 1399

تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال؛ امیدوار باشیم یا فساد در فوتبالِ دیگری در راه است؟

پرونده تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس با قرائت در مجلس در مسیری جدید قرار گرفته و حال باید دید راهی به غیر از پرونده فساد در فوتبال را می رود یا خیر.

7 مرداد 1399

جزئیات شیوه نامه استفاده از اتوبوس و تاکسی در روزهای کرونایی

علیخانی جزئیات شیوه نامه تدوین شده استفاده از ناوگان تاکسی و اتوبوس را تشریح کرد.

8 تیر 1399

رضایی کوچی: مجلس یازدهم جلوی رکود اقتصادی را بگیرد ، گرانی کالاها مردم را عاصی کرده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مجلس یازدهم باید در زمینه رکود اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تلاش روزافزونی داشته باشد. همچنین این مجلس باید در بحث کاهش نرخ تورم ، اشتغال جوانان شرایط بهتری را در جامعه رقم بزند.

25 اردیبهشت 1399

اولین واکنش حناچی درباره تصویب دو فوریت لایحه درآمد پایدار شهرداری ها

شهردار تهران در مراسم بزرگداشت ملی روز جهانی شهرسازی بر اهمیت تصویب لوایح منابع مالی پایدار و مالیات بر ارزش افزوده در راستای تلاش های نظام مدیریت شهری تأکید کرد.

12 دی 1398