کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود

به گزارش وبلاگ نیما، سرمربی بارسلونا بیان کرد سوال کردن از ستاره آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی در آن شرایط یک نوع بی احترامی بود.

کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود

به گزارش وبلاگ نیما و به نقل از بی ساکر، بارسلونا شنبه در هفته دهم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید می رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می دانیم بازی سختی برابر تیم خیلی جنگنده ای داریم. مطمئن هستیم می توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هر دو تیم بازیکنان مهمی را در اختیار ندارند.

لیونل مسی زمانی که به بارسلونا برگشت در فرودگاه عصبانی شد و در واکنش به صحبت های عموی آنتوان گریزمان گفت که خسته شدم از این که عامل همه مسائل در باشگاه من هستم! سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: می توانم درک کنم که مسی عصبانی شده باشد. پس از یک سفر طولانی درباره گریزمان پرسیدن یک نوع بی احترامی است. به نظر می رسد می خواهند کوشش نمایند جنجال به وجود آورند اما من در میان بازیکنان، تمرینات و در کمپ هستم و هرگز رابطه بدی میان این دو مهاجم ندیده ام.

سرمربی بارسلونا که از سوال در خصوص احتمال جدایی مسی عصبانی شد، گفت: لئو هنوز یک سال قرارداد دارد. به نظرم باید در اینجا به فوتبال خود ادامه دهد اما من کسی نیستم که راضی اش کنم. کسی نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید از مسی دفاع کنم چون پس از 15 ساعت سفر یک ساعت کنترلت می نمایند و سپس با تعداد زیادی رسانه روبرو می شوید که پرسش های زیادی مطرح می نمایند. کاری که او برای باشگاه نموده باورنکردنی است. او مهمترین شخص است که باید در رابطه با آینده اش تصمیم گیری کند.

کومان درباره اهمیت کسب سه امتیاز در واندا متروپولیتانو اظهار کرد: بازی به خاطر نحوه تفکرمان مهم است و همچنین سه امتیازی که دارد. در راستا خوبی قرار داریم. اگر بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم اعتماد به نفس تیم افزایش پیدا می نماید. یکی از ویژگی های برتر اتلتیکو این است که می داند چگونه به شکل متفاوتی بازی کند و خود را با تیم حریف وفق می دهد. دیگو پابلو سیمئونه کار بزرگی نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: سوال کردن از مسی درباره گریزمان بی احترامی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید