مسیگر: اگر نساجی و ماشین سازی را ببریم، از قعر جدول جدا می شویم، یک مهاجم خارجی به شاهین اضافه می گردد

به گزارش وبلاگ نیما، سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد اگر تیم فوتبال این باشگاه از سد نساجی و ماشین سازی بگذرد، از قعر جدول نجات می یابد.

مسیگر: اگر نساجی و ماشین سازی را ببریم، از قعر جدول جدا می شویم، یک مهاجم خارجی به شاهین اضافه می گردد

سعید مسیگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نیما، درباره فزونی 3 بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل پیکان گفت: با توجه به نوع تمرینات تیم، اردوی تهران و بازیکنانی که در نیم فصل جذب کردیم، معین بود چنین اتفاقی می افتد. اگر در بازی با شهر خودرو هم داور کم لطفی نمی کرد و بازیکن ما اخراج نمی شد، نتیجه بهتری می گرفتیم. امیدوارم همین فرایند را ادامه دهیم و فکر می کنم روز به روز بهتر می شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان کریستیچویچ می توانند از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال نجات یابند، توضیح داد: در این موضوع شک نکنید. پیش بینی نموده بودیم در سه بازی اخیر مقابل پیکان، نساجی و ماشین سازی، هفت امتیاز بگیریم که خدا را شکر مقابل پیکان سه امتیاز کسب کردیم. اگر بتوانیم نساجی و ماشین سازی را در بوشهر ببریم، از قعر جدول جدا می شویم و دو یا سه رده صعود می کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره جذب بازیکن جدید و نیز شرایط پیوستن فرناندو دخسوس به شاهین به وبلاگ نیما گفت: یک مهاجم خارجی جدید به تیم اضافه خواهیم کرد که امروز (شنبه) به گزینه نهایی خود می رسیم. مشکلاتی برای دخسوس ایجاد شد که او را جذب نکردیم. اگر دخسوس را می گرفتیم، یکی از سهمیه های بازیکنان بزرگسال ما کاهش می یافت. اکنون با این سهمیه، یک مهاجم و هافبک به خدمت می گیریم.

مسیگر درخصوص شرایط شکایت این باشگاه از شهر خودرو، به خاطر استفاده از میلاد سرلک و حسن جعفری اظهار داشت: هنوز جلسه ای برگزار نشده است و چیزی به ما اعلام ننموده اند، اما پیگیر موضوع هستیم.

وی درباره شرایط اقتصادی اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: دریافتی تمام اعضای تیم را به 50 درصد رساندیم و این برای مربیان هم صدق می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسیگر: اگر نساجی و ماشین سازی را ببریم، از قعر جدول جدا می شویم، یک مهاجم خارجی به شاهین اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: اگر نساجی و ماشین سازی را ببریم، از قعر جدول جدا می شویم، یک مهاجم خارجی به شاهین اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید