رضایی کوچی: مجلس یازدهم جلوی رکود اقتصادی را بگیرد ، گرانی کالاها مردم را عاصی کرده است

به گزارش وبلاگ نیما، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مجلس یازدهم باید در زمینه رکود اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تلاش روزافزونی داشته باشد. همچنین این مجلس باید در بحث کاهش نرخ تورم ، اشتغال جوانان شرایط بهتری را در جامعه رقم بزند.

رضایی کوچی: مجلس یازدهم جلوی رکود اقتصادی را بگیرد ، گرانی کالاها مردم را عاصی کرده است

محمدرضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی وبلاگ نیما با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم گفت: بدون شک مباحث اقتصادی باید در اولویت نخست مجلس یازدهم قرار بگیرد.

وی با اشاره به رکود اقتصادی و شرایط معیشتی مردم تاکید کرد: مجلس یازدهم باید درزمینه رکود اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تلاش روزافزونی داشته باشد . همچنین این مجلس باید در بحث کاهش نرخ تورم ، اشتغال جوانان شرایط بهتری را در جامعه رقم بزند.

رضایی کوچی شرح داد: در حال حاضر گرانی کالاها مردم را عاصی کرده و شرایط معیشتی بسیار سخت شده است لذا باید تلاش کنیم تا مردم رضایت خاطری در امورجاری خود پیدا کنند و مسائلشان کمتر شود.

این کننده مجلس اظهارداشت: همچنین مجلس آینده باید در بحث تولید مسکن وکنترل قیمت مسکن پیشگام بوده و مسائل بسیاری از مردم را در این بخش حل و فصل کند چراکه بسیاری از مردم در بخش مسکن مسائل عدیده ای دارند.

وی با بیان اینکه بخش تولید در کشور باید فعالتر عمل کند، اظهارداشت: واقعیت امر این است که بسیاری از واحدهای تولیدی ما قبلا فعال تر بودند و اما در حال حاضر با مشکل روبرو شده اند. بنابراین لازم است رفع مسائل این بخش هم در مجلس یازدهم در اولویت قرار گیرد.

رضایی کوچی بیان داشت: همچنین مجلس باید مبحث خودکفایی کشور را مدنظر قرار دهد تا در این زمینه هم به یک اقتدار ملی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رضایی کوچی: مجلس یازدهم جلوی رکود اقتصادی را بگیرد ، گرانی کالاها مردم را عاصی کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی کوچی: مجلس یازدهم جلوی رکود اقتصادی را بگیرد ، گرانی کالاها مردم را عاصی کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید