بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد، رعدی: می توانیم قهرمان فوتسال شویم

به گزارش وبلاگ نیما، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه مهرماه به میزبانی بحرین اطلاع داد.

بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد، رعدی: می توانیم قهرمان فوتسال شویم

علیرضا رعدی در گفت وگو با وبلاگ نیما درباره شرایط تیم فوتسال ناشنوایان بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به میزبانی هنگ کنگ و اعزام نشدن تیم فوتسال به مسابقات دنیای فوتسال ناشنوایان در سوئیس اظهارکرد: بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در هنگ کنگ و همچنین اعزام نشدن تیم فوتسال به مسابقات دنیای سوئیس، اردوهای تیم ملی فوتسال تا به امروز با تعطیلی روبرو بود که متأسفانه شیوع ویروس کرونا نیز سبب تا ما نتوانیم برنامه اردویی خود را برای آماده سازی تیم فوتسال برپا کنیم. البته آنچه که من از رئیس فدراسیون شنیدم قرار است مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه مهرماه به میزبانی بحرین برگزار گردد که اگر شرایط از نظر شرایط ویروس کرونا به حالت عادی برگشت و کشور میزبانی مسئله ای برای برگزاری مسابقات نداشته باشد تیم فوتسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه راهی بحرین خواهد شد.

وی گفت: برای برپایی اردو ما منتظر اعلام برپایی اردوها از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی خود را برای آماده سازی تیم فوتسال شروع کنیم.

رعدی گفت: براساس برنامه ریزی که برای تیم فوتسال انجام دادیم ما برنامه اردویی خود را به فدراسیون ناشنوایان اوایل خرداد اعلام کردیم که اگر تا آن موقع کشور از نظر کنترل ویروس کرونا به حالت عادی برگشت در خردادماه اولین اردوی تیم فوتسال ناشنوایان برپا خواهد شد تا بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به جوان گرایی تیم اظهار کرد: من زمانی که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفتم متأسفانه طی 11 سال گذشته که خود بنیانگذار تیم فوتسال ناشنوایان بودم رنج سنی ناشنوایان تغییر نکرده بود و بیشتر بازیکنان در سن 31 تا 35 بودند. سال گذشته با تزریق چند بازیکن جوان سعی کردم رنج سنی بازیکنان این تیم را پایین بیاورم و تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنیم. در حال حاضر اگر مسئله ای برای شرکت در مسابقات وجود نداشته باشد با همین تیم در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

رعدی پیرامون این پرسش که آیا تغییرات دوباره ای در تیم انجام خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: ما به دنبال استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال ناشنوایان هستیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای المپیک آینده داشته باشیم. بنابراین اگر تغییرات نیز در تیم ایجاد گردد این تغییرات بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و برای المپیک ناشنوایان خواهد بود. تیم ما در حال حاضر تیم یکدست و خوبی است و با همین تیم می توانیم در آسیا دوباره قهرمان آسیا شویم.

وی گفت: به دلیل عدم حضور تیم فوتسال ناشنوایان در مسابقات دنیای سوئیس ما متأسفانه صندلی خود را از نظر قهرمانی از دست دادیم و در حال حاضر در رنکینگ ششم دنیا قرار داریم. برای افزایش این رنکینگ احتیاج است که در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم و تیم خوبی را آماده کنیم. به هر صورت کوشش بر این است تا با جوان گرایی در تیم و با حضور در مسابقات مختلف دوباره به صندلی قهرمانی خود در دنیا برگردیم.

رعدی در انتها گفت: با وجود اینکه تیم فوتسال ناشنوایان همیشه در آسیا و دنیا حرفی برای گفتن دارند اما پاداش آن ها ناچیز است و با افراد سالم یکسان دیده نمی شوند و همین مسئله سبب می گردد تا انگیزه ای برای قهرمانی نداشته باشند. من امیدوارم که در آینده پاداش ورزشکاران ناشنوا همانند افراد سالم یکسان دیده گردد تا با انگیزه بتوانند در میادین آسیایی و دنیای رقابت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد، رعدی: می توانیم قهرمان فوتسال شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد، رعدی: می توانیم قهرمان فوتسال شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید