افشای قرارداد مربی که مبلغ قراردادش 8 برابر شد!

به گزارش وبلاگ نیما، صادق درودگر در خصوص تاثیر ایجنت ها روی بازار جابجایی گفت: اثراتی که روی لیگ ما وجود دارد به خاطر این است که 5 ایجنت با هم اتحادیه ای را تشکیل داده اند و باشگاه ها را مدیریت می نمایند و حتی برای باشگاه ها شرط قیمت جابجایی گذاشته اند.

افشای قرارداد مربی که مبلغ قراردادش 8 برابر شد!

درودگر در مورد این که گفته می گردد ایجنت ها در یک هتل بالاشهر جمع می شوند و بازیکن 300 میلیونی را می آورند و به باشگاه یک میلیارد می فروشند و 700 میلیونی که اسمی از آن نیست بین خودشان پخش می گردد، گفت: دقیقا چنین اتفاقاتی می افتد؟ حتی به بازیکن می گویند باید ایجنت خودت را عوض کنی و به باشگاه عظیم بیایی.

وی اضافه کرد: من به عنوان یک مسئول نامه ای به آقایان نورشرق، بهاروند و نبی و سازمان لیگ نوشتم و تقاضا کردم بر اساس ماده 50 اساسنامه فدراسیون فوتبال مربوط به کمیته مشخص شرایط که نظارت و راهبرد ایجنت ها و رابطه آن ها با بازیکنان برعهده اش است و همچنین طبق بند 12 ماده 2 آیین نامه داخلی خودشان باید با این ها برخورد و همه این ها را رصد نمایند. به وسیله فدراسیون فوتبال هم درخواست شده که اطلاعات مربوط به قرارداد بازیکنان در اختیار این کمیته قرار بگیرد و قطعا این مورد رصد خواهد شد.

رئیس سازمان مالی فدراسیون فوتبال توضیح داد: یک مورد را هم به عنوان قیمت جابجایی به باشگاه ها الزام می نمایند که پرداخت گردد که غیرقانونی است. می خواهم بدانم باشگاهی که با بازیکن قرارداد زنده دارد به چه مجوزی می تواند قرارداد او را سه برابر کند وقتی بازیکن دو یا یک سال از قراردادش مانده است؟

او در مورد اینکه تیمی که کل بودجه اش 10 میلیارد نیست یک بازیکن را به قیمت 8 میلیارد می گیرد، بیان کرد: شما فکر می کنید به خاطر این قانون (منع جذب بازیکن و مربی خارجی) است؟ نخیر، مربی که سال 97 یک میلیارد تومان گرفته، سال گذشته 8 میلیارد گرفته و قراردادش 8 برابر شده، سال جاری آمده درخواست دو برابر نموده است.

درودگر در مصاحبه با شبکه سوم و در مورد این که الان مربی داریم که سال قبل 8 میلیارد گرفته و الان برای سه سال 50 میلیارد درخواست نموده، گفت: من الان را نمی گویم. سال 98 را عرض می کنم. مربی که سال 97 دو میلیارد گرفته، سال 98، هشت و نیم میلیارد گرفته، این قانون آن موقع نبود. نابسامانی مالی کشور همه جا را تحت تأثیر قرار داده، پراید 120 میلیون تومان شده است.

منبع: فرارو

به "افشای قرارداد مربی که مبلغ قراردادش 8 برابر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای قرارداد مربی که مبلغ قراردادش 8 برابر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید